فال ابجد امروز 18 اردیبهشت + فیلم

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. تفسیر فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال فروردین

ابجد فال شما : آ د ب

تعبیر فال ابجد: به نظر می رسد که تمایل ندارید آرامش امروز را حفظ کنید، شاید حتی خودتان باعث اضطراب و نگرانی در زندگی شخصی تان شوید. تعاملات امروز شما از نوع پیچیده خواهد بود، زیرا نیروهای آزاردهنده پنهان ممکن است هر لحظه بروز کنند. احساسات تان را سرکوب نکنید، حتی اگر احساس می کنید که موجب ناراحتی دیگران خواهد شد. برای ارزیابی یک رابطه می توانید موضوع مهمی را مطرح کنید و منطقی درباره آن به صحبت بپردازید، یعنی اجازه ندهید که مشکل ادامه پیدا کند و به جایی برسد که دیگر از فرمان شما خارج است. از تغییر نترسید، به ویژه اگر این تغییر قرار است کیفیت زندگی شما را بهبود ببخشد.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال اردیبهشت

ابجد فال شما : ب آ ب

تعبیر فال ابجد: وفاداری و دانستن قدر محبت دیگران از صفات نیکی است که در همه کس یافت نمی شود. به آرزویی که داری به همین سادگی نمی رسی مگر اینکه علاوه بر تلاش و کوشش، توکل را نیز پیشه راهت کنی و امیدوار باشی که لطف خداوندی شامل حالت شود.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال خرداد

ابجد فال شما : ب ج ج

تعبیر فال ابجد: به دنبال راهی می گردید تا طبیعت خلاقانه خود را به نمایش بگذارید. بدانید که نیازی نیست دست به کارهای بزرگ بزنید، همین تغییرات کوچک اما معنی دار می تواند کار و زندگی شما را متحول کند. امروز ممکن است نیازهای سرکوب شده شما ناگهان بروز کند. شاید از خشم اطرافیان متعجب شوید، زیرا فکر می کردید که اکنون همه چیز تحت فرمان شماست. به جای اینکه بنشینید و تماشا کنید باید دست به کار شوید و قدرت و استعدادتان را به همه نشان دهید.

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال تیر

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: از نادانی و جهالت خلاص می‌شوی. راهت را پیدا می کنی اما کمی سختی و ملامت می کشی. هر کسی تا سختی نکشد به راحتی نخواهد رسید. فردی کاردان کمکت می کند تا تو به کمال و جمال برسی. هیچ کس از آینده خود خبر ندارد ولی تو آینده ای روشن داری که به تمام نیات دل خود می رسی.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال مرداد

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر فال ابجد: امروز همه برای شادی و تفریح به سراغ تان خواهند آمد و شما هم با کمال میل قصد دارید که به خواسته هایشان عمل کنید و آنها را راضی نگه دارید. به نظر می رسد که تصمیم ندارید استراحت کنید اما بدانید که اگر بیش از حد درگیر این مسائل شوید خیلی خسته خواهید شد. سعی کنید لذت هایتان را کنترل کنید. بگذارید اوقات خوش اتفاق بیفتد اما همیشه حواس تان به درجه و میزان لذت باشد. بهتر است با سرعت آهسته تر به مسیرتان ادامه دهید تا این خوشی پایدار شود.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال شهریور

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر فال ابجد: بدان که تا به مشکلات و سختی ها گرفتار نشوی قدر عافیت و راحتی را نخواهی دانست. کمی هم خوش اخلاق باش و از بدخلقی دست بردار.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال مهر

ابجد فال شما : ج ج ب

تعبیر فال ابجد: برای اینکه به مسائل خانه و خانواده رسیدگی کنید باید تمام توجه تان را به تغییراتی که می خواهید ایجاد کنید معطوف سازید، به ویژه اگر به تازگی سعی کرده اید بر مشکلات سرپوش بگذارید. دل تان می خواست که ای کاش می شد با این وضعیت روبرو نمی شدید، زیرا از این می ترسید که اگر از احساسات تان حرف بزنید چه اتفاقی خواهد افتاد. به هرحال از فرصتی که پیش آمده استفاده کنید تا به این وضعیت خاتمه دهید. شاید بیان احساسات تان شما را ناراحت کند اما مطمئن باشید که اگر همه چیز را بگویید هم شما و هم اطرافیان تان احساس بهتری خواهید داشت.

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال آبان

ابجد فال شما : ج ب ب

تعبیر فال ابجد: شما هدفی دارید که به آن عشق می ورزید و با جدیت آن را دنبال می کنید و حتی حاضرید برای رسیدن به هدف تان از خیلی چیزها دست بشویید و می خواهید هرطور شده به آن برسید، مطمئن باشید که خواستن توانستن است.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال آذر

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر فال ابجد: همیشه به جنبه های عجیب و غریب زندگی علاقه مند بوده اید اما امروز همه چیز فرق می کند. اگر ثبات کارهای روزمره تان با تزلزل مواجه شود ممکن است خشمگین شوید اما بدانید که این یک فرصت است تا عادت هایتان را اصلاح کنید. به جای اینکه مقاومت کنید بهتر است انعطاف پذیری بیشتری نشان دهید. خودتان را به امواج خروشان تغییرات بسپارید تا راحت تر بتوانید از این مرحله عبور کنید.

فال ابجد متولدین دی ماه

فال دی

ابجد فال شما : آ ب ب

تعبیر فال ابجد: در هدف خود پافشاری کنید حتما پیروز می شوید. با کسانی که نیت خیر ندارند همنشینی نکنید. اگر فتنه ای دیدید از آن پرهیز کنید تا سلامت بمانید. از قدرت خود در برابر مشکلات غافل نشوید.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال بهمن

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: اگر فکر می کنی راه درست را انتخاب کرده ای حتی اگر شکست خوردی مایوس نشو و به راهت ادامه بده و سعی کن خودت آینده خودت را بسازی.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال اسفند

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر فال ابجد: مشکلات غیر منتظره ای که در اوضاع مالی تان اتفاق افتاده موجب ناراحتی تان شده است، مثلا شاید با یک هزینه  ناگهانی روبرو شوید یا اینکه درآمدتان تغییر کند. به نظر می رسد که دنیای مادی شما را به چالش کشیده است. شاید بهتر باشد از مناصبی که دیگر نیازی به آنها ندارید کنار بروید یا اینکه برای سر و سامان دادن به بدهی های قبلی فکری بکنید. به هرحال تمام نشانه هایی که امروز با آنها مواجه می شوید به نوعی به اوضاع مالی شما برمی گردد. نکته آخر اینکه از این فرصت استفاده کنید تا دست به تغییرات مثبت بزنید و اصلا غصه چیزهایی را که از دست می دهید نخورید.

کدخبر: 994877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟