احتمال منتفی شدن جمع آوری پادگان نیروی هوایی/ آخرین وضعیت طرح تعریض خیابان پیروزی

نرگس معدنی پور شهردار منطقه ۱۳، با حضور در سیصد و شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورایاری‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم و مردمی برای تحقق مشارکت شهروندان در امور شهری به شمار می‌آیند.

وی افزود: برای جلب مشارکت‌های مردمی در امور شهری می‌توان از پتانسیل شورایاری‌ها بهره برد.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به وضعیت محلات منطقه اظهارکرد: کمبود فضای سبز و کمبود امکانات ورزشی یکی از اصلی‌ترین مشکلات منطقه به شمار می‌آید و به دلیل تراکم ساختمان‌ها در این منطقه با مشکل مواجه شده ایم.

معدنی پور در خصوص انتقال پادگان نیروی هوایی از سطح منطقه ۱۳ خاطرنشان کرد: به دلیل تعریف جدید از پادگان نیروی هوایی و فعال شدن باند فرودگاه این پایگاه برای استفاده در شرایط بحرانی به نظر می‌رسد که منتفی شده باشد.

وی در رابطه با اقدامات صورت گرفته به منظور انتقال پایانه شرق گفت: اقدامات به منظور این انتقال در حال انجام است و با جمع شدن پایانه شرق بسیاری از مشکلات منطقه برطرف می‌شود.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به آخرین وضعیت طرح تعریض خیابان پیروزی اذعان کرد: در حال حاضر برای کامل شدن تعریض خیابان پیروزی، ۴۸ معارض در مسیر باقی مانده است که باید اقدمات به منظور تحویل املاک این معارضان نیز نهایی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 289115 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟