اظهار نظر عجیب یک نماینده مجلس نسبت به 7 کاندیدای شهرداری تهران

شهرام کوسه‌غراوی نماینده مردم مینودشت در مجلس، گفت: هر هفت نامزد شهرداری تهران توانمندی مدیریتی خوبی دارند، ولی از میان آنان فردی می‌تواند شهر تهران را مثلا در حوزه ترافیک از وضعیت بغرنج فعلی خلاص کند که اشراف خوبی نسبت به نیازها و چالش‌ها داشته و بتواند با تیم تشکیلاتی قوی، ابزارهای مدیریتی موجود را به درستی به خدمت گرفته و شهر را از گرداب بدهی‌ها خارج کند.

نماینده مردم مینودشت در مجلس با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت شورای شهر پنجم برای انتخاب شهرداری که توانایی التیام چالش‌های بنیادی کلانشهر تهران را داشته باشد، گفت: شورای پنجم با مشاوره با افراد متخصص و کارکُشته باید فردی را راهی ساختمان بهشت کند که بتواند چالش‌های بنیادی شهر را التیام دهد. شهردار آینده تهران برای تغییر در بخش‌های مختلف شهر باید برنامه‌های عملیاتی داشته باشد به نحوی که شهروندان بعد از مدتی بتوانند تغییرات را مشاهده کنند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس استفاده از تجربه شهرداران موفق سایر کشورهای جهان، پرهیز از پرداختن به مسائل سیاسی و حاشیه‌ای و محور قرار دادن سیاست‌های عملیاتی را به شهردار آینده تهران پیشنهاد داد.

به گفته وی، تحول در نظام برنامه‌ریزی و توانایی برای اجرای برنامه‌ها از سوی شهردار آینده تهران تاثیر بسزایی در یافتن منابع درآمدی پایدار برای شهرداری‌ها دارد.

دبیر کمیسیون مشترک بررسی درآمد پایدار شهرداری‌ها با اشاره به حجم انبوه پروژه‌های عمرانی شهر تهران، گفت: پل‌های طبقاتی نتوانست بار ترافیکی شهر را کم کند، در معابر و کوچه‌های کم‌عرض ساختمان‌های بلندمرتبه بنا شده است آیا مدیرانی که مجوز بنای چنین ساختمان‌هایی را داده‌اند به این مسئله هم فکر کرده‌اند که اگر یکی از گسل‌های تهران فعال شود، چه بلایی سر ساکنان این محلات می‌آید؟ آیا امدادرسانی به این محلات امکان‌پذیر خواهد بود؟ و معضلات فراوان دیگری که در این مناطق محتمل است یا در حادثه Incident پلاسکو به خوبی شاهد نوع ضعیفی از مدیریت شرایط بحران بودیم.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

کدخبر: 288631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟