تقدیر هیات امنای دانشگاه های علوم پزشکی کشور از رییس مجلس شورای اسلامی

جناب آقای دکتر علی لاریجانی

رییس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیت

آن‌ چه طی چهار سال گذشته در حوزه سلامت کشور روی داده است، گامی بلند و کم ‌نظیر در تاریخ این عرصه بود؛ گامی که منجر به ارائه خدماتی بی ‌بدیل به ‌ویژه در مناطق محروم شد. اقداماتی که در پرتو حمایت‌های نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی میسر و محقق گشته است.

جلوه دیگر این همدلی در تصویب مفاد برنامه ششم توسعه خود نمایی کرد و زمینه اجرا شدن بخش مهمی در سیاست‌های کلی سلامت را فراهم آورد.

طی این دوران، تلاش ، درایت و دوراندیشی جنابعالی چون همیشه نقشی ارزنده و موثر در هموار ساختن مسیر خدمت به ملت شریف ایران ایفا نمود.

اعضای هیأت امنای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور وظیفه می‌دانند به سهم خود، از تدبیر و همراهی آن برادر بزرگوار، به‌ ویژه در تصویب قانون Law هیأت امنای دانشگاه ها که در ماده یک قانون احکام دائمی برنامه های توسعه آمده، صمیمانه قدردانی کنند. قانونی که به یقین منجر به ارتقای کیفیت اداره دانشگاه‌ها، چه در حوزه آموزش و چه در عرصه خدمات خواهد شد.

با این امید که از این پس نیز بیش از پیش شاهد همکاری قوه مقننه برای ارتقای سلامت هموطنان باشیم، سربلندی و توفیق حضرتعالی را از درگاه پروردگار قادر و متعال خواستاریم.

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر نهادم آینه‌ها

در مقابل رخ دوست

اعضای هیات امنای دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشوربرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 286512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟