سکوت ملاوردی برای حضور در دولت آینده

شهیندخت مولاوردی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح مواردی در خصوص حضور وی در وزارت آموزش و پرورش کابینه دوازدهم اظهار کرد: هنوز هیچ پیشنهادی در این زمینه به من ارائه نشده است و اینکه در دولت آینده باشم یا نه را از آنجا که هنوز با من صحبتی نشده است نمی توانم چیزی بگویم.

معاون زنان و امور خانواده رییس جمهور درباره اینکه آیا گمانه زنی‌های رسانه‌ای در زمینه علاقه وی به تداوم حضورش در این معاونت درست است یا خیر،‌اظهار کرد: این مسأله گمانه‌زنی رسانه‌هاست که نیت‌خوانی می‌کنند.

وی با اشاره به دیدارهایش با حسن روحانی برای حضور بیشتر زنان در دولت اظهار کرد: گفت‌وگوهایمان هنوز ادامه دارد و اینکه آیا وزیر زن در دولت دوازدهم حضور داشته باشد از آنجا که هنوز کلیات ترکیب کابینه قطعی نشده رایزنی‌ها در این زمینه ادامه دارد و البته این رایزنی‌ها در حال رسیدن به مراحل نهایی است اما در نهایت شخص رییس جمهور در این زمنیه تصمیم‌گیری می‌کند.

مولاوردی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت پیشنهاد، مسئولیت وزارتخانه‌ای را می‌پذیرد یا خیر، اظهار کرد: من در حال حاضر نمی‌توانم در این زمینه سخن بگویم. باید در شرایطش قرار بگیرم و بعد پاسخ دهم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 281865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟