در مدیریت شهری در مجموعه باغ کتاب رویاهای شهروندان را ساختیم

مجید حسینی ، مدیرعامل موسسه نشر شهر در آئین بهره برداری از باغ کتاب تهران که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و رئیس شورای شهر تهران و چهره های فرهنگی ادبی برگزار شد با بیان اینکه زمانی که این زمین را تحویل گرفتیم تنها یک زمین خالی بود، گفت: اما ما در این مجموعه رویاهایمان را ساختیم.

وی با اشاره به جزئیات و بخش های مختلف باغ کتاب افزود: ما در مدرسه یاد گرفته ایم که چطور درس بخوانیم اما در بخش های علمی این مجموعه متوجه می شویم چرا باید درس بخوانیم و بچه ها چگونه باید درس بخوانند.

حسینی در بخش دو بخش ۸ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال داریم تصریح کرد: در بخش نوجوان، بخش های فیزیکی شیمی، زیست و مکانیک پیش بینی شده است.

مدیرعامل موسسه نشر شهر با اشاره به باشگاههای علمی آموزشی در باغ کتاب گفت: ما تلاش کرده ایم در ای بخش ها علم را عملی به فرزندان یاد دهیم.

وی با اشاره به فضای ۱۴ هزار متر مربعی برای فروش کتاب اظهار داشت: این بخش بزرگترین کتابفروشی جهان است که بعد از آن کتابفروشی در نیویورک با ۱۲ هزار متر مکعب وجود دارد.

به گفته حسینی بزرگترین بام سبز در ۲۳ هزار متر مربع فضا در این مجموعه پیش بینی شده که علاقه مندان می توانند علاوه بر استفاده از فضاهای تصویری، کتاب مطالعه کنند.

مدیرعامل موسسه نشر شهر افزود: در دنیا دره ای به نام مرگ وجود داشت که سالها در آن هیچ چیزی سبز نشده بود گفت: بعد از بارش بارانی تمام این دره سبز شد و مشخص شد دره مرگ نمرده بود بلکه خوابیده بود و امروز بهره برداری از این مجموعه نشان داد که اگر به استعدادهای این کشور آب برسانیم فضایی چنین ارزشمند ایجاد خواهند کرد و این مجموعه حاصل کار جوانانی است که در دهه ۶۰ بدنیا آمده و رویاهایشان برای نسل آینده ساخته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 278665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟