پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • پدر و مادرمان ما را درک نمی‌کنند

    ما دو خواهریم که از این زندگى خیلی خسته شدیم. پدر و مادرمون درک‌مون نمی‌کنند و همه چیز را از ما دریغ می‌کنند. ما کمی آزادى می‌خواهیم.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۰:۳۰:۵۹
  • انتظارات همسرم نابجاست

    چهار سال است كه ازدواج كرده‌ام. زنم برخی مسائل را پنهان می‌كند و انتظارات بی‌جایی دارد كه شرایط را در خانواده ناآرام كرده است. نمی‌دانم علت این رفتار‌های او چیست؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ۱۰:۲۸:۲۴
  • خانواده‌ام برای ازدواج از من حمایت نمی‌کنند

    دختری 20 ساله هستم كه قصد ازدواج با مردی 24 ساله را كه یكبار ازدواج كرده و قصد طلاق از همسرش كه فقط یك ماه با هم در دوران عقد بودند دارم ولی خانواده‌ام مخالف این ازدواج هستند و می‌گویند اگر این ازدواج صورت بگیرد نباید از آنها انتظار حمایت و كمك داشته باشم و آخر و عاقبتش پای خودم است، اما من با شناختی كه از او دارم فكر می‌كنم فرد مناسبی است ولی حرف‌های آنها ذهنم را مشغول كرده است و دودل هستم. من را راهنمایی كنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۲:۴۱:۱۷
  • شکاکی همسرم من را آزار می‌دهد

    همسرم مرد شكاكی است و نسبت به من بسیار سوءظن دارد. از سوءظن‌های شوهرم خسته شده‌ام. بعد از 8 سال زندگی مشترك واقعا نمی‌دانم باید با چنین مرد شكاكی چگونه كنار بیایم؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۲:۳۸:۰۳
  • فکر می‌کنم انتخاب پسرم برای ازدواج اشتباه است

    پسر جوانم قصد دارد با زن مطلقه‌ای كه از خودش بزرگ‌تر است ازدواج كند. این موضوع من را بسیار نگران كرده است و می‌دانم بعد از مدتی پشیمان خواهد شد. چگونه می‌توانم او را متوجه این تصمیم اشتباهش كنم؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ۱۲:۳۵:۳۳