پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • فکر می‌کنم شوهرم یکی دیگر را دوست دارد

    19سال سن دارم و نزدیك به 2 سال است كه نامزد هستم. شوهرم مدام بهانه می‌گیرد. احساس می‌کنم فرد دیگری را دوست دارد. هر وقت دلش می‌خواهد می‌رود و هروقت می‌خواهد برمی‌گردد. الان 6 ماه است كه قهر کرده و رفته است و الان نزدیک به یک ماه است که قهر كرده است. نمی‌خواهم از او جدا شوم، چون وابسته شده‌ام و از طلاق می‌ترسم، اما او موافق جدا شدن است. به نظر شما جدایی به صلاح است یا خیر؟ لطفا راهنمایی‌ام کنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۱۱:۵۶:۱۳
  • شوهرم به دیگران بیشتر از من اهمیت می‌دهد

    دو سال پیش ازدواج كردم و از آن موقع به بعد مشكل عصبی پیدا كرده‌ام. شوهرم بیش از اندازه خودخواه، مغرور و لجباز است. همیشه احساس می‌كنم كه دوستان و بقیه افراد را در اولویت قرار می‌دهد و گاهی اوقات به فكر طلاق می‌افتم. لطفا راهنمایی‌ام كنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۱۱:۵۰:۰۴
  • نامزدم قبول ندارد که او را دوست دارم

    نامزدی دارم كه به من می‌گوید تو هنوز عاشق نامزد قبلی‌ات هستی و او را دوست داری، ولی من او را فراموش كرده‌ام و دیگر برایم مهم نیست. هر چه هم به او محبت می‌كنم بی‌فایده است و در آخر می‌گوید تو داری به من دروغ می‌گویی. لطفا راهنمایی‌ام كنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ۱۱:۴۶:۵۵
  • از قهرهای همسرم خسته شده ام

    یك سال است كه ازدواج كرده‌ام. همسرم دائما با من قهر می‌كند. از رفتار‌های او خسته شده‌ام. می‌خواستم بدانم چرا برخی افراد قهر می‌كنند. لطفا راهنمایی‌ام کنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۲۱:۱۸:۲۴
  • با دختری آشنا هستم اما قصد ازدواج ندارم

    با دختر‌خانمی یك سالی است كه آشنا شده‌ام، اما مطابق معیارهایم نیست و قصد ازدواج ندارم، اما او اصرار بر ازدواج دارد. چگونه می‌توانم او را راضی كنم كه این ازدواج نتیجه خوبی نخواهد داشت. لطفا راهنمایی‌ام کنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ۲۰:۵۹:۳۷