پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • به پیامک‌های همسرم مشکوکم

    پسری 21 ساله هستم. با دختری كه چهارسال از خودم كوچك‌تر است، ازدواج كرده‌ام. او همیشه با تلفنش پیامك می‌دهد و این مساله باعث بدبینی‌ام شده است، اما می‌گوید من آدم بد‌دل و بدبینی هستم. لطفا راهنمایی‌ام كنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۱۲:۳۲:۵۶
  • شوهرم مدام فحش می دهد و من را می زند

    خانمی 22 ساله هستم كه 5 سال است ازدواج كرده‌ام. همسرم بسیار عصبی است و فحاشی می‌كند و من را كتك می‌زند. از این وضعیت خسته شده‌ام. نمی‌دانم با این مرد چه كار كنم. لطفا راهنمایی‌ام کنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۱۲:۲۷:۳۴
  • خانواده نامزدم اجازه عقد نمی دهند

    پسری 20 ساله هستم كه یك سال و نیم است که قرار شده با دختری ازدواج کنم، اما هنوز اجازه عقد به ما نداده‌اند. نمی‌دانم باید چه كار كنم. لطفا راهنمایی‌ام كنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۱۲:۲۴:۵۳
  • از ازدواج ترس دارم اما خانواده اصرار می کنند

    جوانی 21 ساله هستم. خانواده‌ام اصرار بر ازدواج دارند، اما از ازدواج می‌ترسم و این ترس مانع از تشكیل خانواده شده است. دوستانم هم همین حرف را می‌زنند. لطفا راهنمایی‌ام كنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۱۲:۱۷:۳۳
  • با اینکه به من خیانت کرد باز هم او را دوست دارم

    دختری ۲۰ ساله هستم. یک سال است با پسری آشنا شده‌ام که ۲ سال از من بزرگ‌تر است. واقعا وابستگی شدیدی به او پیدا کرده‌ام. با اینکه به من خیلی خیانت کرد، اما باز هم او را بخشیدم. خانواده‌ام در جریان هستند. دوست ندارم از او جدا شوم. لطفا راهنمایی‌ام كنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۱۲:۰۹:۲۴