پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • پدرم تمام اموالش را به نام بقیه خواهران و برادرانم کرد

    میخواستم بپرسم آیا پدری میتواند بدون اطلاع یکی از فرزندان اموال خود را به نام بقیه کند؟ در غیر این صورت من باید چکار کنم؟

    دسته بندی: حقوقی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ ۱۹:۰۸:۴۸
  • میتوانم به اندازه سهمم از ارث ملک بگیرم؟

    بنده پدرم چند سال است فوت کرده و کارخانه ۸۲۰ متری دارد میخواستم بدانم میشود بدون اینکه پول سهم خود را بگیرم از۸۲۰ متر هر چند متر را که به من میرسد به نام خودم سند بگیرم و از مابقی جدا کنم؟

    دسته بندی: حقوقی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ ۱۹:۰۴:۰۵
  • مستاجرم خیلی اذیت میکند

    بنده ساختمانی دارم که در طبقه اول ساکن هستم و طبقه پایین آن در دست مستاجر است که متاسفانه مستاجر اذیت می کند و سر و صدا زیادی ایجاد می کنند. چگونه می توان قرارداد را فسخ کرد. واقعا از لحاظ اخلاقی با ایشان به مشکل خورده ایم و استرس داریم در خانه خودمان لطفا راهنمایی کنید.

    دسته بندی: حقوقی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ ۱۸:۳۵:۰۹
  • ارثی که بخشیده شده را میتوان پس گرفت؟

    آیا سهم الارث که بخشیده شود باز پس گرفته میشود؟ در چه صورتی میشود پس داده نشود؟

    دسته بندی: حقوقی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ ۱۸:۲۶:۱۳
  • از همسایه مردم آزار به کجا شکایت کنیم؟

    بنده با مستاجرم تمدید قرارداد کردم ولی انقضاء قرارداد را ننوشته شاید یادش رفت از اینکه مستاجرم خودش بنگاهی است. برای اصلاح هم هر چه زنگ میزنم یا جواب نمیدهد یا امروز و فردا میکند چکار باید بکنم؟ سوال بعدی اینکه باعث آزار همسایه واحد روبرو و بقیه است و میگویند سگ دارد و رفت و آمد مشکوک و کرایه هم سر وقت پرداخت نمیکند و چند روز دیرتر میدهد و... حالا با توجه به تمدید و شکایت همسایه ها من چکار کنم؟

    دسته بندی: حقوقی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ ۲۰:۳۵:۲۹