آبروی زن یزدی در شهر رفت / راز عکس های خصوصی برملا شد

عکس های خصوصی زن جوان یزدی آبرویش را برد. عکس های خصوصی این زن در اینستاگرام توسط یک مرد پلید پخش شد. وقتی زن جوان عکس های خصوصی اش را دید که در شهر پخش شده است نزد پلیس رفت و شکایت کرد.

 سرهنگ مرتضی ابوطالبی، رئیس پلیس فتا استان یزد در خصوص این خبر گفت: خانم جوانی با مراجعه به این پلیس عنوان کرد فردی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به ساختن چندین صفحه به نام وی نموده است و ضمن  بارگزاری تصاویر خصوصی و خانوادگی اش، به توهین و فحاشی علیه او اقدام کرده است.

بازداشت مرد پلید در یزد / او آبروی یک زن را برد

به گزارش رکنا، این مقام مسئول گفت: پس از اخذ اظهارات شاکی و جمع آوری مستندات لازم، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضارشد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده ضمن اظهار ندامت از کرده خود، بیان داشت که مدتی قبل با شاکیه نامزد بوده است که  بنا به دلایلی منجر به ازدواج نگردید، وقتی متوجه می شود که نامزد سابقش ازدواج کرده است، با سوء استفاده از تصاویر خصوصی و خانوادگی او که در صفحه‌اش موجود بود صفحاتی ناشناس در اینستاگرام ایجاد کرده و با انگیزه حسادت و انتقام گیری اقدام به انتشار تصاویر و توهین به وی نموده بود.

این مقام انتظامی تاکید کرد: عدم آگاهی شهروندان نسبت به تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی و بارگزاری تصاویر خصوصی و خانوادگی در این فضا باعث بروز مشکلاتی برای افراد می‌شود که لزوم هوشیاری و آگاهی هرچه بیشتر شهروندان را در استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌طلبد.

سرهنگ ابوطالبی گفت: برابر قانون با افرادی که اقدام به مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی شهروندان می‌کنند، برخورد خواهد شد. لذا از عموم مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه جرم در فضای مجازی موضوع را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات، مردمی به این پلیس اعلام کنند.

کدخبر: 703650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟