مردی دست و پا بسته داخل گونی بود! / پلیس شوکه شد+فیلم گفتگوی اختصاصی
حجم ویدیو: 27.20M | مدت زمان ویدیو: 00:04:14

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، 14 آذر ماه سال گذشته ماجرای آدم‌ربایی مرد جوانی در منطقه کن سولقان به ماموران اداره 11 پلیس آگاهی قرار گرفتند.

بدین ترتیب تیم ویژه‌ای از ماموران برای دستگیری و رهایی مرد جوان که با خودروی خودش ربوده شده وارد عمل شدند که در تحقیقات ابتدایی مشخص شد گروگانگیران در تماس با خانواده مرد جوان برای آزادی وی درخواست 500 میلیون تومان کرده‌اند.

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات با آموزش‌های لازم به خانواده مرد جوان یک قرار صوری برای پرداخت پول گذاشتند که روز 15 آذرماه یکی از گروگانگیران وقتی برای دریافت پول در محل قرار حضور پیدا کرده بود از سوی ماموران دستگیر شد و در اعترافاتش مشخص شد که از سوی یک آشنا برای گروگانگیری مرد جوان اجیر شده است که ماموران طراح این آدم ربایی را نیز دستگیر کردند.

ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران تحقیقات را برای دستگیری 2 متهم فراری و رهایی مرد جوان آغاز کردند که پس از روز مرد جوان در حالیکه در صندوق عقب خودرویش خودش گرفتار شده بود نجات پیدا کرد.

در این مرحله مشخص شد که طعمه گروگانگیران به مدت 72 ساعت و در حالیکه دست، پا و دهانش بسته شده و روی سرش یک گونی کشیده بودند داخل صندوق عقب خودرویش زندانی شده و 2 متهم دیگر این پرونده با اطلاع از دستگیری همدستشان پا به فرار گذاشته اند.

ردیابی‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران بعد از یک هفته یکی از گروگانگیران را شناسایی کردند و در یک تعقیب و گریز پلیسی با شلیک پلیس به کام مرگ فرو رفت.

تحقیقات در گام بعدی برای دستگیری سومین عضو این باند کلید زده شد تا اینکه پس از 5 ماه، هاشم روز 5 اردیبهشت ماه سال جاری در مفخفیگاهش دستگیر شد.

گفتگو با طعمه گروگانگیران

آقای پیرحیاتی که طعمه گروگانگیران بوده به خبرنگار رکنا گفت: ساعت 7:45 دقیقه 14 آذر ماه سال گذشته بود که بخاطر شرایط کاری‌ام در منطقه کن سولقان بودم که از سوی 2 مرد ربوده و مرا به زور سوار بر خودروی پراید کردند و پس از یک ساعت مرا به سمت خودروی خودم بردند و پس از بستن دست و پا و دهانم روی سرم گونی کشیدند و به حالت جنینی داخل صندوق عقب خودرویم زندانی کردند.

وی افزود: پس از 72 ساعت در حالیکه آب و غذا نخورده بودم و در صندوق عقب خودرو زندانی بودم، ساعت 8 شب بود که ماموران پلیس آگاهی به سراغم آمدند و مرا نجات دادند.

این مرد ادامه داد: بعد از آزادی متوجه شدم که گروگانگیران درتماس باخانواده ام درخواست 500 میلیون تومان کرده‌اند که ماموران یکی از آدم رباها را دستگیر کردند و بعد از یک هفته یکی از گروگانگیران در زمان فرار از دست پلیس هدف گلوله قرار گرفت و متهم سومی نیز بعد از 5 ماه دستگیر شد.

گفتگو با مرد گروگانگیر

هاشم که پس از 5 ماه فرار دستگیر شده است ادعا می کند که در این مدت فراری نبوده است.

این مرد به خبرنگار رکنا گفت: من از ماجرای گروگانگیری با اطلاع بودم اما قرار نبود هیچ پولی دریافت کنم و تنها برای کمک به دوستانم در محل آدم ربایی حضور داشتم و بعد از اینکه پیمان هدف گلوله پلیس قرار گرفت داخل خانه ماندم و می دانستم یک روز دستگیر می شوم ولی فرار نکردم.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 473397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟