این پسر 12 ساله که با خانواده‌اش در شهرستان جیرفت استان کرمان زندگی می‌کرد، برای اینکه بتواند کار و درآمدی داشته باشد، اواسط اسفند سال گذشته بدون اطلاع خانواده‌اش از خانه خارج شد.

پدر و مادرش که از ناپدید شدن وی نگران شده بودند موضوع را به پلیس خبر دادند و عکس وی را در فضای مجازی منتشر کردند تا هر کسی از سرنوشت پسرشان اطلاع دارد خبر دهد. پسر نوجوان که می‌دانست شهرشان کوچک است و همه او را می‌شناسند با هر وسیله‌ای که می‌توانست خودش را به خارج از شهر و یکی از روستاهای کوهستانی اطراف رساند.

در طول این ماه‌ها پسر نوجوان پیش خانواده‌ای روستایی زندگی و در چرای دام‌ها به مرد خانه کمک می‌کرد و درآمدی داشت. او برای اینکه این خانواده متوجه شرایط او نشوند با داستان پردازی، وانمود کرده بود که تنها زندگی می‌کند و خانواده‌ای ندارد. اما یک بار که مرد روستایی به شهر آمده بود با شنیدن داستان ناپدید شدن این پسر جیرفتی و مشاهده عکس وی واقعیت ماجرا را متوجه شد و پس از بازگشت به روستا پسرک را همراه خود به شهر آورد تا به والدینش تحویل دهد. اما پسر 12 ساله حاضر به رفتن پیش خانواده‌اش نشد.

به همین خاطر سرگردان در شهر پرسه می‌زد که پلیس او را پیدا کرد.سرهنگ رضا محمدرضایی، فرمانده انتظامی جیرفت گفت: مأموران پلیس با دیدن این پسر بچه که با ظاهری پریشان و آشفته در شهر سرگردان بود به او مشکوک شدند و از او سؤالاتی پرسیدند. اما پاسخ‌های ضد و نقیض او سبب شد مأموران پسرک را به مرکز پلیس منتقل کنند. با توجه به اینکه خانواده این پسر بچه سه روز پس از ناپدید شدن او اسم و مشخصات و عکس وی را در اختیار پلیس قرار داده بودند با شناسایی چهره پسرک، خانواده‌اش را شناسایی کرده و او را تحویل دادند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 471835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟