زن هوسباز برای همخوابی با مردان غریبه پسرش را از خانه بیرون انداخت!

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پسری جوان در گفت و گو با مامور پلیس درباره زندگی کثیف و نفرت انگیزش میان قاچاقچیان مواد مخدر Drugs و برده ها جنسی پرده برداشت.

وی که پسری اهل شیکاگو است و به دلیل مسائل امنیتی نامش اعلام نشده است، به خبرنگار پلیس Police گفت: اولین بار زمانی که فقط 17 سال داشتم عضو یک باند قاچاق Contraband مواد شدم.

او ادامه داد که باعث این زندگی کثیف و فلاکت بارش، مادر هوسبازش است که در آن زمان برای راحتی و همخوابی های متعددش با مردان مختلف او را از خانه بیرون می انداخت.

طبق گفته ها این متهم زمانی که از خانه رانده شد به گروهی از فروشنده های مواد مخدر ملحق شد و چندین سال مجبور به فروشندگی مواد در کشور های مختلف و قاچاق جنسی دختران خردسال شده بود.

او در ادامه افزود که اولین بار زمانی که دختری 5 ساله با چشمان آبی رنگ را به یک مرد پولدار و سیاه پوست به عنوان برده جنسی فروخت دچار عذاب وجدان شد و تصمیم گرفت پس از سال ها همکاری با باند، فرار Escape کند و آن ها را لو بدهد.

از چگونگی فرار پسرجوان اطلاعاتی منتشر نشده است و وی در حال حاضر در زندان Prison شیکاگو است تا پس از انهدام باند قاچاق جنسی دختران خردسال و موادمخدر دادگاه مجازاتشان برگزار شود. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟