دختر شیرازی دنبال کار بود که از خانه پسر مجرد سر درآورد / در راقفل کرد! + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد دختر ۳۰ ساله به نام شهلا به تشریح ماجرایی که به سرش آمده بود پرداخت و گفت: من اهل شهرستان شیراز هستم. برای یافتن کار به تهران آمده و در یک خانه اجاره ای در شهر پرند زندگی می کردم.کار مناسبی پیدا نکرده بودم و پس اندازم رو به تمام شدن بود. به همین خاطر به چند بنگاه معاملات مسکن رفتم و شماره ام را به آنها دادم تا برایم کار مناسبی پیدا کنند.

وی ادامه داد: پس از یک ماه احسان که صاحب یک املاک مسکن در شهر پرند بود با من تماس گرفت و گفت کار مناسبی در یک رستوران برایم پیدا کرده است .او گفت باید از من تست بگیرد تا مطمئن شود به کامپیوتر آشنایی دار.پسرجوان برای گرفتن تست مرا به خانه اش دعوت کرد. وقتی به آنجا رفتم یک نفر با او تماس گرفت و خواست تا فورا به بنگاه برگردد. احسان تا ساعت نه شب مرا در خانه تنها گذاشت و در را به رویم قفل کرد.ساعت حدود 9 شب بود که به خانه برگشت و با هم شام خوردیم .احسان سپس سراغ کامیپوتر رفت و موسیقی را با صدای بلند در خانه پخش کرد .او بدون توجه به التماس هایم مرا مورد آزار قرار داد. صدای موسیقی به حدی بلند بود که فریادهای کمک خواهی مرا همسایه ها نشنیدند. او سپس با تهدید مرا مقابل خانه ام آورد و رهایم کرد.

این دختر گفت: صبح روز بعد به کلانتری رفتم و از احسان شکایت کردم .پزشکی قانونی نیز ادعای مرا مبنی بر آزار تایید کرد . مدتی بعد حتی احسان به من پیامک داد و از من خواست تا هزینه جراحی ام را پرداخت کند تا

از شکایتم صرف نظر کنم .که همین پیامک نشان می دهد او مجرم است.من از او شکایت دارند و برایش حکم اعدام execution می خواهم .

سپس متهم ۳۱ ساله روبروی قضات ایستاد و اظهارات عجیبی را مطرح کرد.وی گفت :من کاسب و آبرودار هستم و برای حفظ آبرویم گرفتار این دختر شدم. او ر خودش به من پیشنهاد دوستی داد و چند بار مقابل مغازه ام آ مد تا برایش کار پیدا کنم. او حتی از من درخواست پول کرد. من هم که دلم برایش سوخته بود چندبار به او پول دادم .او خودش پیشنهاد داد تا به خانه ام بیاید و میهمان من باشد ولی به او گفتم وقت برای چنین کاری ندارم. او دست از سرم بر نمی داشت و مرا تهدید به آبروریزی می‌کرد .من هم از ترس آبرویم چند بار به او پول دادم.

وی در برابر سوالات قاضی Judge درباره پیامک های ارسال شده درباره عمل جراحی نیز گفت : دختر جوان به من گفته بود بیمار است به همین خاطر دلم برایش سوخت و می‌خواستم او را به بیمارستان برسانم تا عمل جراحی انجام دهد.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و تا رای صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این مرد را می شناسید؟! / او شکارچی زنان تهرانی است! + عکس

"افروز" همزمان صیغه 4 مرد پولدار بود / او با زیبایی فریب می داد

«طاها» 8 ماهه درگذشت! + عکس

سارا با لوازم آرایش کهنه کور شد! + عکس

تصویر حکاکی دوچرخه بر معبد 2000 ساله / همه مورخان شوکه اند! + تصویر

عکس کوچکترین اسکلت انسان + جزییات

باور می کنید! / آبشاری بزرگ در آسمانخراش+ تصویر دیدنی

این سگ پاسپورت ها را خورد و همه از سفر میلیاردی جا ماندند! + عکس

پدرام با شیرین کار بی حیایی کرد تا اجازه ازدواج صادر شود!

این مرد را می شناسید؟! / او شکارچی زنان تهرانی است! + عکس

خودکشی دختر زیبایی که همیشه نصف لباس نداشت! + عکس

دختر 9 ساله بخاطر بی حیایی پیرمرد همسایه خودکشی کرد! / در آبادان رخ داد

کوچکترین نوزاد جهان متولد شد + عکس دیدنی

جنجال بارداری پیرمرد 65 ساله! + عکس

پسر وقتی چهره واقعی دختر را دید فرار کرد / او بون آرایش زشت بود!+ تصاویر

من بی گناهم هیچ بی حیایی ای با این زن نداشتم! + عکس

این مرد رییس پلیس آگاهی دلگان را کُشت و فرار کرد!

پرستار خانه ویلایی با 3 قلچماق چه سرو سری داشت!

کدخبر: 400666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟