روزنامه معروف راز بزرگ بازیگر مرد را برملا کرد +عکس

بنا به شهادت مشاور حقوقی این بازیگر Actor 66 ساله، راش اشتهایش را از دست داده و به ندرت غذا می‌خورد. در متن شکایتی که امروز تسلیم دادگاه فدرال شده آمده است که از زمان انتشار مقالات روزنامه «دیلی تلگراف» در سال 2017 درباره ماجرای بدرفتاری او با همکارش در پشت صحنه تئاتر «شاه لیر»، راش از «مشکلات عدیده عاطفی و اجتماعی» رنج می‌برد.

به نوشته گاردین، راش 66 ساله از این روزنامه چاپ سیدنی و جاناتان موران روزنامه‌نگار به اتهام افترا و هتک حرمت شکایت کرده است. همزمان، این روزنامه زرد چنین اتهامی را رد کرده و مدعی شده مقالاتش به هیچ وجه حاوی مطالبی نبوده که راش را به عنوان فردی منحرف یا متجاوز Rapist ترسیم کند. این نشریه تاکید کرده هیچ گونه اتهامی مبنی بر آزار و اذیت جنسی به این بازیگر وارد نشده است.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که «تلگراف» با انتشار مقالاتی اتهام‌آمیز، ماجرای دست‌درازی راش به یکی از همکاران زنش در پشت صحنه تئاتر «شاه لیر» در سال 2015 را روایت کرده بود. در حالی‌که راش تمامی اتهاماتش را رد کرده، جلسه بعدی دادگاه به جمعه آینده موکول شد تا شاهدان ماجرا در این‌باره اظهارنظر کنند.

راش 66 ساله تاکنون چهار مرتبه موفق به دریافت نامزدی اسکار بازیگری و یک بار برنده این جایزه شده است. او آخرین بار با فیلم «سخنرانی پادشاه» در سال 2011 نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟