شوهرم 2 زن را با خود به خانه آورد! / آن دو از ترس در برابر چشمانم با شوهرم ارتباط داشتند! + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، سام الحسنی، اهل ایندیانای آمریکا، در اعترافاتی که در مورد زندگی در سوریه با همسر داعشی‌اش داشت گفته است که همسرش موسی او را برای رفتن به سوریه "فریب داده بود." او می‌گوید سال 2015 برای تعطیلات با همسرش به ترکیه رفته بودند که موسی او را در مورد عبور از مرز سوریه فریب داده و در آنجا به داعش ISIS پیوسته است. به گفته‌ی سام، او وقتی به خودش آمده که با موسی و فرزندانش در رقه زندگی می‌کرد. جایی که شوهرش دو دختر ایزدی را به عنوان برده‎ی جنسی در خانه‌شان نگهداری مدام و به آنها تجاوز Rape می‌کرده است.

سام الحسنی در مستندی توضیح داده که چگونه از زنی خوشحال در ایندیانا به بیوه‌ای با چهار کودک در زندانی Prisoner در منطقه کردنشین سوریه تبدیل شده است. آنها پنج‌سال در ایندیانا با دو فرزندشان زندگی کرده بودند، ولی سام ادعا می‌کند که متوجه سیر افراط‌گرایی موسی که اصلیتی مراکشی داشت نشده بود. او وقتی متوجه واقعیت شوم شده که شوهرش او و فرزندانشان را به رقه برده است. "اولین چیزی که به او گفتم این بود که تو عقلت را از دست داده‌ای و من ترکت خواهم کرد. او لبخند زد و گفت می‌توانی امتحان کنی ولی موفق نخواهی شد." وقتی از او پرسیدند که چرا با فرزندانش فرار Escape نکرده است پاسخ داد: باید من را درک کنید. من وحشت‌زده بودم.

طی اقامتشان در رقه، سام دو بچه دیگر به دنیا آورد و مجبور بود شاهد حضور پسرشان در یکی از ویدیوهای تبلیغاتی داعش باشد که کل دنیا را بهت‌زده کرد. متیوی ده ساله در این ویدیو دونالد ترامپ Trump را مترسک یهودی‌ها می‌خواند و غرب را به حمله‌های تروریستی تهدید می‌کند. مادر او اصرار دارد که داعش از پسر او سواستفاده کرده است و او هیچ خطری برای دنیا ندارد.

موسی سال قبل در جنگ برای داعش کشته شد و نیروهای کرد مورد حمایت آمریکا بعد از فتح رقه سام و چهار فرزندش را دستگیر و زندانی کردند. مصاحبه او تحت نظارت زندانبان‌های کرد در زندان Prison صورت گرفت و او به مستندسازها گفت که هیچ قصدی برای بازگشت به آمریکا ندارد. خانواده‌ی سام در تلاش برای بازگرداندن او به آمریکا هستند ولی خواهر او لوری در مستند می‌گوید که او اصرار دارد به زندان فرستاده شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

چک افسری مامور پلیس راه سیستان و بلوچستان دردسر ساز شد! + عکس

این مرد ایدز دارد و با لباس پلیس تهرانی ها را به دام می انداخت + عکس چهره و فیلم گفتگو

حمله وحشیانه یک مرد به بازیگر مشهور زن در تهران + عکس قبل و بعد از حمله

دانش آموز دبیرستانی با چاقو به معلمش حمله کرد و او را به آتش کشید + فیلم و عکس

پرداخت یک میلیارد تومان دیه برای قتل سهیلا زن باردار + عکس

فوری / فیلم لحظه سرقت مسلحانه جوان همدانی که اعدام شد

چرا باید جوان همدانی اعدام می شد؟! / دادستان تشریح کرد + عکس جسد اعدامی

مردی با 3 چهره عجیب! + عکس

نجات جان سیروس گرجستانی از مرگ هنگام فیلمبرداری + عکس

تنبیه عجیب دانش آموزانی که سئوالات امتحان را دزدیده بودند!

آقای دکتر عکس های زنان برهنه را در تلگرام انتشار داد / پلیس فتای ایران وارد عمل شد

پسری 9 ماه در زندان دختر جوان اذیت و آزار می شد / پلیس هم شوکه شد + عکس

انتشار نخستین عکس از مادر جوان همدانی بالا سر جسد بعد اعدام + عکس

 

کدخبر: 373254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیسان درویشی
آیا این خبر مفید بود؟