در روزهای گذشته شاهد بودیم که سعودی‌ها، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها سعی کردند از اهمیت پیروزی محور مقاومت بر داعش ISIS بکاهند، اظهار کرد: اقدامات رسانه‌ای و تبلیغاتی، مهمترین ابزار این جریان برای خنثی‌کردن تاثیرات پیروزی اخیر جبهه مقاومت است.

وی با بیان اینکه با پشتیبانی مالی و تسلیحاتی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی، طی 6 سال گذشته 130 گروه تروریستی در منطقه ایجاد شد، افزود: گروهک تروریستی تکفیری داعش یکی از این گروه‌های تروریستی بود که آنطور که گفته می‌شود حکومت آل‌سعود، بیش از 40 میلیارد دلار در اختیار آنها قرار داده بود.

این کارشناس مسائل غرب آسیا ادامه داد: حقیقتا با پاکسازی عراق و سوریه از لوث تروریست‌های تکفیری داعش، طرح مثلث شوم «عِبری عربی آمریکایی» در منطقه با شکست خفت‌باری روبرو شد.

هانی‌زاده در پایان گفت: خشم عربستان از پیروزی‌های پیاپی جبهه مقاومت، سبب شد در روزهای پایانی نبرد در البوکمال و در حالیکه توان جبهه مقاومت درگیر مبارزه با تروریست‌های تکفیری داعش برای پایان دادن به حکومت نامشروع آنان بود، جلسه اتحادیه عرب تشکیل شود و در آن جلسه مُضحک، از حزب‌الله لبنان به عنوان یک سازمان تررویستی و از جمهوری اسلامی ایران به عنوان عامل بی‌ثبات کننده منطقه نام برده شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 331774 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟