ما مشکل خاصی نداشتیم. شریک زندگی‌ام برنامه‌های زیادی برای آینده داشت و از کله صبح تا غروب سر کار می‌رفت و جانانه تلاش می‌کرد. من کمتر به خانه پدر و پدرشوهرم می‌رفتم و حوصله حرف‌های خسته‌کننده آن‌ها را نداشتم. در این مدت، با زن همسایه آشنا شدم. او ۱۰ سال از من بزرگ‌تر بود و دو بچه داشت.

از دست بی‌مهری‌های شوهرش می‌نالید و می‌گفت: «تو هم زیاد به محبت‌های شوهرت دل خوش نکن چون بعد از یکی‌دوسال برای همدیگر عادی و تکراری می‌شوید و از چشم هم می‌افتید.» یک روز که به خانه‌ام آمده بود، بعد از یک مقدمه‌چینی اعصاب‌خردکن، از شوهرم چیزهایی گفت که سردرد شدم.

البته مرا قسم می‌داد که نباید حرفی بزنم‌ چون اگر شوهرش بویی از این حرف‌ها ببرد خون به پا می‌کند. گفته‌هایش را باور نمی‌کردم اما وقتی از مشکلات دوران عقدمان برایم حرف زد و گفت شوهرم این‌ها را برایش گفته‌، حس بدبینی در وجودم ریشه دواند. به روی شریک زندگی‌ام نیاوردم که زن همسایه شهرام شوهرم را مردی هوس‌ران و بد چشم خوانده است اما سعی می‌کردم به طور نامحسوس کنترلش کنم که با همدیگر اختلاف پیدا کردیم. این بار نتوانستیم وضعیت را مدیریت کنیم و پای خانواده‌هایمان به ماجرا باز شد. شوهرم که نمی‌دانست علت لج‌بازی‌هایم چیست، از من خواست به مرکز مشاوره برویم. خدارحم کرد و از مشاور خانواده کمک گرفتیم. پس از تحقیق درباره حرف‌های زن همسایه، فهمیدم مادرم یک روز که خانه ما بوده از مشکلات دوران عقد‌مان برایش گفته است. بعد از روشن شدن این موضوع‌، شوهرم خیلی دوستانه از آقای همسایه خواست که اجازه ندهد همسرش مشکلات زندگی‌شان را جلو دیگران باز کند، و پیشنهاد داد از کارشناس‌های مرکز مشاوره کمک بگیرند اما همسایه به او گفت که همسرش از بیماری روحی و روانی رنج می‌برد و با داروهای آرام‌بخش توانسته است خودش را تا این جای کار بکشاند. حالا ما تصمیم داریم خانه دیگری اجاره کنیم. این تجربه خوبی بود تا حریم اعتماد به افراد غریبه را بشناسم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

متین نیشابوری

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بازیگر زن معروف به ستاره فوتبال تیم ملی ایران بله گفت!

بلای وحشتناکی که بر سر ساقدوش 27 ساله در برابر چشمان عروس آمد

خواستگاری جوان آدم ربا از یک دختر در دادسرا / این پسر 7 روز برای عقد فرصت دارد!

اعتراف خانم وکیل و مرد غریبه به سرنوشت تلخ شوهر بی نوا در مشهد + عکس

تجاوز به 2 دختر جوان در اتاق هتل / صاحب هتل این دو دختر فراری را در اختیار مردان قرار می داد

راز تلخ ناپدید شدن "دنیا"ی انزلی و 4 دختر و پسر خردسال + فیلم و عکس

دزد خشن تهران با عروسک بازی می کرد! + فیلم گفتگو

آخرین سلفی مرد جوان پیش از سقوط مرگبار از بالای درخت+ عکس

درسی که مادر پلیس شهید به قاتل پسرش داد/ احمد به خوابم آمد و..! + عکس

اقدام عجیب مرد ساروی پس از کشتن زنش در نیمه شب

مرگ هولناک عروس جوان بوشهری در برابر چشمان خانواده اش + عکس

قبل از عقد از پسر دایی ام باردار شدم / دختر 17 در کلانتر چه گفت؟

طلبه‌ای که برای فوتبالیست ها پرچم می زند +عکس

کدخبر: 333435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟