خانم جوان که با وجود دو فرزند با درخواست جدی طلاق از سوی همسرش روبه‌رو شده است به مشاور اجتماعی پلیس Police گفت: با ورود و استفاده نابجا از برنامه‌های کاربردی تلفن همراه، کانون گرم خانوادگیمان به سمت سردی و فروپاشی رفت.

وی ادامه داد: پیش از این از برنامه‌های کاربردی تلفن همراه بی‌‌اطلاع بودم و تنها از یک تلفن همراه ساده برای برقراری تماس استفاده می‌کردم تا این که در پی رفت و آمد با برخی دوستان با نرم‌افزارهای موجود در گوشی‌های همراه هوشمند و شبکه‌های اجتماعی آشنا شدم. به ترغیب آنها و با وجود مخالفت همسرم یک تلفن همراه هوشمند خریدم و از آن پس با تعدادی از دوستان و اعضای فامیل در تعدادی از شبکه‌های مجازی عضو گروه‌هایی شدم و دائم با اشتراک فیلم، عکس و اطلاعات مختلف درخصوص برنامه‌های آشپزی، اقدامات روزانه، مسافرت، خواص دارویی مواد و... با هم در ارتباط بودیم.

زن جوان ادامه داد: ابتدا وقت زیادی از روز و شبم صرف این ارتباطات مجازی می‌شد و همسرم بیشتر اوقات که سرگرم پیام‌نگاری بودم، ملامتم می‌کرد و دلیل مخالفتش را کم‌توجهی به فرزندانم می‌دانست و از من می‌خواست همچون گذشته وقت بیشتری را برای امور خانه و بچه‌ها بگذارم، اما من زیاد به تذکراتش اهمیت نمی‌دادم.

پس از مدتی به سفارش یکی از دوستان تصویری زیبا و آرایش شده از خودم را به عنوان عکس پروفایل در یکی از شبکه‌های اجتماعی گذاشتم که همین عکس باعث دردسر بزرگی در زندگی‌ام شد.

وی افزود: مدتی بعد نمی‌دانم سر و کله فردی که با ارسال تصاویر و پیام‌های عاشقانه به من ابراز علاقه می‌کرد چگونه و از کجا پیدا شد و من هم از روی کنجکاوی بعضی پیام‌های او را پاسخ می‌دادم و بیشتر اوقات به پیام‌ها و درخواست‌هایش توجهی نداشتم تا این که همسرم به طرز رفتار و سرگرمی تمام وقت من با تلفن همراه شک کرد و چند نوبت به طور مخفیانه تصاویر و پیام‌های تلفن همراهم را بررسی کرد.

ابتدا سعی کردم او را متقاعد کنم گاهی دستیابی به عکس و اطلاعات دیگران در فضای مجازی بدون خواست و اراده فرد نیز قابل انجام است و وقوع این مسائل در این محیط‌ها عادی و ناشی از سوءتفاهم یا جابه جا شدن یک عدد و رقم است و هیچ گونه ارتباط دو طرفه‌ای بین من و آن فرد که زن یا مرد بودنش هم مشخص نیست، وجود ندارد، اما همسرم با دیدن برخی پیام‌های رسیده و پاسخ‌های هرچند کوتاه و بی‌اهمیت من به آنها بویژه دیدن عکس پروفایلم به هیچ یک از حرف‌هایم توجه نکرد و حتی موضوع را با خانواده‌ام در میان گذاشت و این گونه بود که روابطمان به سردی و جار و جنجال کشید. طوری که وساطت و پادرمیانی بزرگ‌ترها هم نتوانست تفکر و تصمیم همسرم را تغییر دهد.

هم‌اکنون شوهرم با وجود دو فرزند، قصد جدایی دارد و تا حالا هم وساطت فامیل باعث جلوگیری از طلاقمان شده، اما کاش در این شرایط می‌توانستم به او ثابت کنم در کارهای مجازی من هیچ گونه ارتباط دو طرفه‌ای نبوده و عاشق زندگی‌ام هستم، اما افسوس که به دلیل مراوده‌های مجازی خالی از منطق، بدجور بین من و همسرم دیوار بی‌اعتمادی کشیده شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 238590 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟