نوروزی‌نژاد: جهانی‌شدن  هندبال ایران سخت اما نشدنی نیست

پویا نوروزی‌نژاد در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم هاگن در لیگ دو هندبال آلمان اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی داریم به صورتی که با 17 امتیاز در رده چهارم جدول بیست تیمی قرار داریم و از سویی هم فاصله ما با تیم رده سوم تنها یک امتیاز است و اتفاق خوب این بود که هفته گذشته هم توانستیم تیم صدرنشین لیگ را ببریم. به هر جهت یک رقابت فشرده و تنگاتنگ بین پنج تیم اول جدول از لحاظ امتیازی ایجاد شده است.

وی درباره اینکه آیا شانس صعود به بوندسلیگا دارند یا خیر، گفت: این کار شدنی اما کار سختی است زیرا با توجه به رقابت تنگاتنگ بین تیم‌ها، اگر یک یا دو هفته دچار لغزش شویم ممکن است کار ما برای صعود به بوندس لیگا با مشکل مواجه شود. پس باید با بهترین شرایط آمادگی مقابل رقبا بازی کنیم. برنامه ما در سال جاری صعود به لیگ ترسیم نشده اما اگر این اتفاق رخ دهد از آن استقبال خواهیم کرد.

بازیکن تیم هندبال هاگن در پاسخ به این سوال که تا الان عملکردش را در لیگ چگونه دیده است، توضیح داد: خداراشکر هم شرایط خوب است و هم ارتباط خوبی چه در داخل زمین و چه بیرون از زمین با هم تیمی‌هایم دارم.  رابطه دوستانه‌ای بین ما برقرار است و خود من هم عملکردم را تاکنون خوب دیده‌ام.

نوروزی‌نژاد راجع به اینکه نظرش درباره کیفیت فنی سرمربی تیم ملی هندبال چیست، عنوان کرد: من تنها دو یا سه روز تنها بیشتر در اردوی تیم ملی نبودم؛ اما با این حال تمام تلاش ممکن از او صورت گرفته تا بهترین نتیجه را بگیریم. اعتقاد فرناندز این است ما حرف زیادی برای گفتن داریم. به نظرم هر چقدر اردوها و هم اعزام به مسابقات تراز اول بیشتر باشد هم شناخت مربی را نسبت به بازیکنان بهتر می‌کند. از سوی دیگر سبب خواهد شد تا نقاط ضعف قوت تیم ملی نمایان و سرمربی برای برطرف شدن آنها تلاش کند. جهانی شدن تیم ملی هندبال هم سخت است اما شدنی نیست. 

کدخبر: 744434 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟