جوان 23 ساله در درگیری جان خود را از دست داد / دستگیری قاتل در 24 ساعت

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد ساکی روز یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در مرکز شهر ملایر، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد ۲ نفر جوان با مالک یک واحد صنفی( فست فودی) درگیر می‌شوند که در اثر این درگیری، مالک واحد صنفی، ۲ نفر جوان مذکور را به وسیله چاقو به شدت مجروح کرده و متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: افراد مجروح بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شوند و با وجود تلاش کادر درمان یکی از آنان که ۲۳ ساله بود، فوت می‌کند و فرد دیگر در حال حاضر بستری و وضعیت وی رضایت‌بخش است.

سرهنگ ساکی خاطرنشان کرد: با تشکیل چندین گروه از ماموران دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت که با انجام اقدامات و تحقیقات به عمل آمده و بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی، سرانجام مخفیگاه قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم ۲۶ ساله دستگیر شد.

وی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده علت ارتکاب به قتل را ایجاد مزاحمت از سوی مقتول و همراهانش عنوان کرد.

سرهنگ ساکی یادآور شد: نامبرده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و تحقیقات پلیس در رابطه با علت وقوع این حادثه ادامه دارد و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.

کدخبر: 1001260 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟