قداره کشی شرور گنده لات در جنوب تهران / پلیس دست از سرش برنداشت

به گزارش رکنا،سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: به‌دنبال قدرت نمایی یکی از اراذل و اوباش محله نعمت آباد که اقدام به قمه کشی و برهم زدن نظم عمومی کرده بود، دستگیری وی در دستورکار ماموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهم با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، افزود: متهم  قبل از حضور ماموران پلیس  از محل متواری شده بود. در همین راستا نیز ماموران با ترفندهای نوین  پلیسی موفق به موقعیت‌یابی متهم شده و موفق شدند که با اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه این فرد را مورد شناسایی قرار دهند.

قاسم‌پور با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای مربوطه اخذ شد، گفت: ماموران در یک عملیات منسجم پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهم به اتهام درگیری دسته جمعی ، تهدید و ورود به عنف و تخریب خودرو، تحت تعقیب بود، گفت: این فرد در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت و تخریب خودرو شهروندان اعتراف کرد. در ادامه نیز برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص درحال انجام است.

کدخبر: 1001381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟