راز ناگفته مثلث برادران ارزشمند روی استیچ  / مهدی قهرمان پرورش‌ اندام جهان چه گفت؟
حجم ویدیو: 16.36M | مدت زمان ویدیو: 00:02:20

به گزارش گروه ورزشی رکنا،  در مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی چین که اواخر خرداد ماه گذشته در سالن کارگران تهران برگزار شد، هر سه برادر ارزشمند حضور داشتند و در این میان تنها مهدی بود که توانست به اردوی تیم ملی پرورش اندام کشورمان ملحق شود.

طی هفته گذشته اما مهدی ارزشمند پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن از انتقادات به ورزشکاران فعال در مسابقات داخلی گلایه کرده بود. همین موضوع بهانه ای شد تا با این نابغه پرورش اندام آسیا و جهان دقایقی هم کلام شویم.

طی روزهای اخیر در فضای مجازی جنجال آفرین شدید. اتفاق خاصی افتاده بود؟

اتفاق خاص که نه اما بعضی دوستان سعی داشتند تلاش و همت ورزشکارانی که در داخل کشور مسابقه می دهند را زیر سوال ببرند. همانطور که می دانید هیچ وقت اهل اعتراض و این گونه حاشیه ها نبودم اما در این مورد بر خود واجب دیدم که به موضوع وارد شده و به دوستان یاداوی کنم که بر سطح کیفی مسابقات کشور نمی شود ایرادی وارد کرد.

از مثلث برادران ارزشمند تنها شما به مسابقات آسیایی خواهید رفت. در این باره چه احساسی دارید؟

ما برنامه داشتیم که هر سه نفر با هم به این مسابقات اعزام شویم که متاسفانه این امر محقق نشد. بالطبع هفته بعد از مسابقات برای من بسیار سخت گذشت. اما الان کم کم با این موضوع کنار آمدم و به نوعی خودم را قانع کرده ام که کاری نمی شود کرد؛ اما بله، تا یک هفته پس از مسابقات اصلا اوضاع روحی جالبی نداشتم.

آیا در مسابقات انتخابی برای جام جهانی نیز برادران ارزشمند را روی استیج خواهیم دید؟

خب با عدم انتخاب برادران من، طبعا آن ها انگیزه دو چندانی دارند که در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان شرکت کنند. خود من هم اگر به امید خدا در مسابقات آسیایی نتیجه لازم را بگیرم و اتفاق خاصی پیش نیاید، در انتخابی جهانی نیز شرکت خواهم داشت. در حقیقت کار برادران ارزشمند ناتمام مانده و به همین دلیل در مسابقات آتی، با قدرت دوچندان حضور خواهیم داشت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهرداد امامی
آیا این خبر مفید بود؟