رضا رویگری: بی‌پولی باعث شد درمانم را متوقف کنم !

رضا رویگری بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: متاسفانه درمانم را به طور کلی کنار گذاشته‌ام زیرا هزینه های فیزیوتراپی بالاست و دیگر نمی‌توانم از پس مخارج بر بیاییم.

وی با گلایه از بی‌تفاوتی مسئولین سینما به وضعیت خود اضافه کرد: من طی این دوره درمان از هیچ نهاد سینمایی از جمله خانه سینما هیچگونه حمایتی نشدم. اصلاً کسی حال من را هم نمی‌پرسد چه برسد به اینکه بخواهند در هزینه های درمان مرا حمایت کنند.

بازیگر فیلم "خوب بد جلف" با اشاره به نبود پیشنهادات خوب سینمایی تاکید کرد: من یک بازیگرم و شغلم بازیگری است. اگر پیشنهاد و کار بود که هیچ وقت دم از نداری نمی زدم و به راحتی هزینه های درمانم را پرداخت می‌کردم اما متاسفانه هیچ کار درست و با درآمد خوبی هم وجود ندارد که بخواهم از آن طریق ارتزاق کنم.

وی درباره وضعیت فعلی سینما اضافه کرد: متاسفانه سینما تنها به عده خاصی اختصاص دارد که همه کار آن را در دست گرفته‌اند. این افراد به نحوی سینما را مال خود کرده اند که به من رضا رویگری هیچ نقشی نمی‌رسد.

بازیگر سریال مختارنامه با اشاره به کاهش شدید مخاطبان سینما افزود: می گویند سینما کاهش مخاطب داشته و حالا علاوه بر سه‌شنبه‌ها، شنبه‌ها را هم نیم بها کرده‌اند اما باز هم مخاطب به سالن نمی‌آید. دلیل این اتفاق مشخص است زیرا مخاطبان از دیدن این آثار سطحی و بی کیفیت خسته شده است.

وی با اشاره به ابتذال در سینمای امروز کاهش مخاطب سینما را عادی دانست و ادامه داد: مردم حاضر نیستند برای این آثار مبتذل کمدی پول بلیت بدهند. سینمای امروز گیشه پرست و کمدی محور شده است. متاسفانه کمدی روز سینما هم بیشتر دلقک بازی و لوده گری است.

رویگری با اشاره به موفقیت مکرر سریال مختارنامه در پخش خاطرنشان کرد: در نقطه مقابل می‌بینیم که هنوز هم بعد از بارها تکرار مختارنامه مخاطب دارد. این اتفاق نشان می‌دهد که مخاطبان فرق کار خوب و بد را می‌دانند و مطمئن باشید اگر مختارنامه سینمایی بود و در سینماها به نمایش در می‌آمد مخاطبان چندین برابر بهای بلیت می‌دانند تا این اثر فاخر را نگاه کنند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 428188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟