تداوم بارش باران و کاهش دما در این استان های کشور

کارشناسان هواشناسی از روز گذشته بارش باران را در آسمان کشور پیش بینی کرده اند. بنا به اعلام هواشناسی بارش باران تا آخر هفته ادامه پیدا می کند. علاوه بر این هواشناسی اعلام کرد که هوای تهران نیز تا پایان هفته بارش باران و کاهش دمای هوا تداوم خواهد داشت. بنا به اعلام هواشناسی، هوای تهران تا روز جمعه به 23 درجه سانتی سانتی گراد خواهد رسید.

به گزارش رکنا، امین حسین نقشینه درباره آخرین وضعیت آب‌و هوا، افزود: در سه روز آینده در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و شمال آذربایجان‌ شرقی و غربی بارش باران، گاهی وزش باد و کاهش تدریجی دما رخ خواهد داد.

وی گفت: به تدریج با عبور موج باران‌زا، بارندگی در سواحل خزر تضعیف می‌شود و مجددا روز جمعه و شنبه در استان‌های مازندران و گیلان افزایش ابر و بارش خفیف باران انتظار می‌رود.

نقشینه گفت: همزمان در ارتفاعات استان هرمزگان و کرمان تا فردا رشد ابر و احتمال رگبار وجود دارد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی در شمال غرب و غرب کشور  وزش باد شدید خواهیم داشت و در مناطق مستعد، افزایش گردوخاک پیش بینی می شود. شرایط در دامنه‌های جنوبی البرز نیز همین طور است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: آسمان تهران تا سه روز آینده صاف است و در بعدازظهر وزش باد خواهیم داشت. دما در تهران امروز ۲۶ درجه گزارش شده است و تا جمعه به ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد رسید./ایرنا

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟