تیپ های اروپایی فلور نظری + عکس

فلور نظری بیشتر در سریال های طنز ایفای نقش کرده است. فلور نظری اکنون 53 ساله است. فلور نظری در برنامه شام ایرانی شرکت کرده بود. فلور نظری در حال حاضر در خارج از کشور است. عکس های فلور نظری در آن سوی آب ها بسیار متفاوت است.

فلور نظری

عمل های زیبایی فلور نظری

البته ناگفته نماند خانم بازیگر به جز دل شاد و جوانی که دارد عمل های زیبایی زیادی هم بر روی صورتش انجام داده است. فلور نظری از هنرمندان دوست داشتنی ایرانی است که بسیار هم اهل تفریح و خوشگذرانی است.

فلور نظری

فلور نظری در خارج

بیوگرافی فلور نظری:

فلور نظری زاده ۱ بهمن ۱۳۴۷ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. وی متاهل و دارای یک فرزند پسر به نام شروین می باشد. فلور نظری، بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است.وی علاوه بر داشتن مدرک کارشناسی مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است.

فلور نظری

و اما ماجرای دعوای فلور نظری با بهاره رهنما

در برنامه «شام ایرانی» در فصل جدید، مریم امیر جلالی شهرزاد کمالزاده، بهاره رهنما و فلور نظری حضور دارند.

در جدیدترین قسمت این سری از شام ایرانی شاهد دعوا و رنجش بین فلور نظری و بهاره رهنما بوده ایم. گویا وسط صحبت‌های بهاره رهنما، فلور نظری می‌خندد و همین موضوع به مزاج بهاره رهنما خوش نمی‌آید و او فکر می‌کند فلور نظری حرف‌های او را به سخره گرفته است. از همین جا جدال بین این دو بازیگر ادامه می‌یابد؛ تا حدی که در اواسط جر و بحث بین فلور نظری و بهاره رهنما، فلور نظری از گفتن واژه بی ادب از سوی بهاره رهنما بسیار جا می‌خورد و با گریه میز شام را ترک می‌کند.

منبع : شایا نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 713575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟