بازگشت ستاره بدنام و متهم به آزار جنسی به سینما

«باشگاه پسران میلیاردر» به نویسندگی و کارگردانی جیمز کاکس که مراحل تولید آن حدود دو سال پیش به پایان رسیده، روز 17 اوت (کمتر از دو ماه دیگر) اکران محدود در سینماها خواهد داشت. ضمن اینکه قرار است حدود یک ماه دیگر فیلم در شبکه‌های تلویزیونی مبتنی بر ارائه خدمات اینترنتی به نمایش درآید. این پروژه سینمایی که به واسطه حضور اسپیسی در آن تا مرز نابودی پیش رفت، با 15 میلیون دلار تولید شده است.

به گزارش همشهری آنلاینْ «باشگاه پسران میلیاردر» بر اساس یک پرونده قتل Murder واقعی در دهه 1980 در لس‌آنجلس ساخته شده و اسپیسی در آن نقش ران لوین را بازی می‌کند؛ یک خلافکار هنرمند Artist که درگیر فعالیت‌های سازمانی قدرتمند به نام باشگاه پسران میلیاردر می‌شود. یکی از دانشجویان دانشگاه هاروارد به نام جو هانت این سازمان را اداره می‌کند که هدف آن پولدار شدن یک‌شبه با استفاده از ترفند پانزی است.

اسپیسی 58 ساله که پیش از باز شدن پایش به پرونده رسوایی جنسی هالیوود ستاره بی‌جایگزین سریال «خانه پوشالی» بود، خیلی زود از آن پروژه کنار گذاشته شد. ضمن اینکه تمام صحنه‌های بازی او در فیلم سینمایی Movie «تمام پول‌های دنیا» به کارگردانی ریدلی اسکات با حضور کریستوفر پلامر دوباره مقابل دوربین رفت و نامزدی اسکار بهترین بازیگر Actor مرد مکمل را برای این بازیگر کهنه‌کار به ارمغان آورد.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟