آغوش رئیس جمهور کرواسی جنسی نبود مادرانه بود / واکنش علی مطهری+ عکس

یکی از این واکنش ها مربوط به علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی است. وی گفت: رئیس جمهور کرواسی با یک حس مادرانه این کار را انجام داد و این آغوش، جنسی نبود، البته که پخش آن نباید انجام می‌شد.
علی‌ مطهری نایب رئیس مجلس شورای‌اسلامی صبح امروز (دوشنبه، ‌25تیر) در برنامه رادیویی پارک شهر که از شبکه رادیویی تهران به روی آنتن رفت، درباره اظهار نظر اخیرش پیرامون بازیکنان سیاه‌پوست تیم ملی فرانسه که برای این کشور نیستند،گفت: تیم ملی فرانسه، برای فرانسه نیست، معتقدم این مشکل باید حل شود که افرادی از ملیت‌های دیگر در تیم ملی یک کشور شرکت می‌کنند، این کار عدالت را بر هم می‌زند.
وی افزود: در تیم ملی قطر افرادی را از برزیل و آرژانتین آوردند تا در تیم ملی این کشور بازی کنند، خوب، این کار عدالتی را به همراه ندارد.
نایب رئیس مجلس با اشاره به اینکه فرانسه یک کشور پُرمهاجر است،گفت: درست است که از هر کشوری مهاجر زیاد دارد، اما باید برای حضور بازیکنانش در تیم ملی خود یک قاعده و قانونی را وضع کند، به‌طور مثال بگوید تا نسل قبل او در فرانسه زندگی کرده باشند، نه اینکه به صِرف تابعیت گرفتن از یک کشور در تیم ملی آن کشور بازی کنند، متولد شدن در یک کشوری هم نمی‌تواند باعث شود تا یک بازیکن برای آن کشور بازی کند. 
مطهری ادامه داد: فیفا باید قانون Law سفت و سختی ایجاد کند تا یک تیم نتواند چند ملیتی باشد، رقابت بین ملت‌هاست، نه یک ملت با یک تیم چند ملیتی. 
وی با اشاره به امثال سامان قدوس که از پدر و یا مادری با ملیتی دیگر هستند نیز گفت: این افراد چه در تیم ملی ما باشند، چه در تیم ملی کشورهای دیگر، نباید اجازه داده شود تا در تیم ملی بازی کنند، در تیم‌های دیگر کشور مورد نظرشان و نه در تیم ملی بازی کنند.
نایب رئیس مجلس با توجه به بازی دو برادر دوقلو از کشور غنا که یکی در تیم ملی آلمان و دیگری در تیم ملی کشورش بازی می‌کند، اظهار داشت: معنا ندارد دو برادر از یک خانواده یکی در تیم ملی و دیگری در تیم ملی کشوری دیگر بازی کند؛ اگر مثلا یک ایرانی که تابعیت آمریکا را گرفته باشد که آمریکایی نمی‌شود، باز هم ایرانی است.
مطهری افزود: فیفا باید قوانین و ضوابط محکمی بچیند تا بازی‌های جهانی عادلانه و درست برگزار شود.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به نمایش در آغوش کشیدن تیم ملی کروواسی توسط رئیس‌جمهور کشورشان،گفت: ایشان با یک حس مادرانه این کار را انجام داد و این آغوش، جنسی نبود، البته که پخش آن نباید انجام می‌شد.
نایب رئیس مجلس که طرفدار تیم ملی برزیل است در انتهای اظهاراتش اضافه کرد: برزیل تیم محبوب من است، این تیم، بزرگان زیادی را به خود دیده و بازی‌های خوب و زیبایی را به نمایش می‌گذاشته است، آخرین بازی او در جام‌جهانی نیز بسیار زیبا بود و حیف شد که حذف شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل فجیع حمیدالله کرامانی، محافظ افغانی رئیس جمهور + عکس

حمله داعش به روستای بی بی مریم

پسر فروغ فرخزاد درگذشت +عکس

مرگ وحشتناک کودک 6 ماهه همدانی با پنکه سقفی

اقدام شوم 3 مرد افغان با زن جوان شوهردار در پارک چیتگر

ناگفته های یک شرور اینستاگرامی از وحید مرادی +فیلم

دستگیری 4 شاخ اینستاگرامی تهران پس از قتل وحید مرادی

ادعایی جدید/ ماموران موساد شبانه وارد تهران شده و نیم تن اسناد هسته‌‌ای ایران را با خود بردند!؟

لحظاتی پیش رخ داد/ انفجار تروریستی در پارک شهر فاریاب

تجاوز پزشک مغز و اعصاب به بیماران زن و مرد!+عکس

مرد خشن در کوچه بن بست شهرک غرب مرا گیر انداخت! + عکس

رفتار زننده داماد با عروس 18 ساله مشهدی سر سفره عقد / پدر قبل از عقد مرا به اتاق فرستاد!

کدخبر: 398346 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟