از این قاتل استقبال کنید!

به گزارش رکنا، بادام قاتل فشار خون بالا و دیابت است. اگر کسی که چاق است بادام بخورد هوس خوردن نان و برنج نخواهد کرد. میگرن را خوردن بادام از بین برده و مانع کم خونی و ریزش مو می شود.

 بررسی خواص کلی بادام

با مصرف بادام با معده خالی می توانید سرعت و میزان جذب مواد مغذی موجود در آن را افزایش دهید. همچنین می توانید آن را خیسانده، به صورت خلال بادام در تزیین و طبخ غذاها و شیرینی جات استفاده نمائید. یکی از روش های توصیه شده برای مصرف بادام، خیساندن آن در شب و مصرف کردن آن در صبح روز بعد می باشد. بدین ترتیب می توانید حداکثر مواد مغذی موجود در آن را جذب بدن خود کنید.

 تعادل ویتامین‌ها و موادمعدنی برای یک داشتن زندگی سالم ضروری است. اما اگر یکی از این عناصر نادیده گرفته شود، روی تمام بدن تأثیر می‌گذارد و می‌تواند سبب کم خونی، استرس و افزایش فشار خون شود. این خشکبار مفید می تواند به خوبی تعادل بین کلیه ویتامین ها، عناصر و مواد معدنی مورد نیاز روزانه بدن را تامین نماید.

ارزش غذایی بادام

شیر بادام نیز نوشیدنی لذیذ و خوشمزه ای است که به دلیل خواص خوبی که دارد به خوبی جایگزین شیر گاو در رژیم های غذایی می گردد. زیرا بادام منبع غنی از  از ویتامین E، کلسیم، فسفر، آهن و منیزیم، پروتئین، فیبر، منگنز، ریبوفلاوین، فسفر و چربی‌ های سالم مورد نیاز بدن است. همچنین در مقایسه با سایر مغزها، بادام سرشار از ترکیبات مفید و مواد مغذی شامل  روی، سلنیوم، مس و نیاسین می باشد.

به عنوان یک میان وعده کامل می توانید روی بادام حساب باز کنید. زیرا بسیاری از مواد مغذی و ویتامین هایی که بدن در طول روز به آنها نیاز دارد را در خود جای داده است. به دلیل ارزش درمانی بالا و طعم خوبی که این مغز دارد، می توان در رژیم های غذایی بسیاری از افراد بدون محدودیت خاصی استفاده کرد.

کدخبر: 947297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟