نمایشگاه نقاشی در حمایت از کودکان سرطانی محک + عکس

 «من پیروزم» عنوان نخستین نمایشگاه نقاشی آنلاین شاگردان تارا بهبهانی است که با هدف حمایت از کودکان سرطانی، در وبسایت موسسه محک در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه، صرف درمان کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک می‌شود.
به گزارش رکنا، بهبهانی در این باره گفت: این چهاردهمین سال است که نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان را به نفع کودکان محک برگزار می‌کنم. امسال به علت کرونا و موانع آن برگزاری نمایشگاه به تأخیر افتاد و تصمیم گرفتم که نمایشگاه را آنلاین و به صورت مجازی برگزار کنم.
به گفته او، نمایشگاه «من پیروزم» شامل نقاشی‌های ۶۴ هنرمند کودک و نوجوان ۸ تا ۱۷ سال که در قالب ۶۴ تابلوی نقاشی آبرنگ و رنگ روغن نمایش داده می‌شود.
تارا بهبهانی نقاش و پژوهشگر هنر حدود دو دهه است که در زمینه آموزش نقاشی به کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند و بیش از ۶۰۰ هنرجوی کودک و نوجوان را در این سال‌ها پرورش داده است.
این نمایشگاه سوم بهمن‌ماه در تارنمای موسسه محک به نشانی http://mhak.ir/onlinegallery-b وصفحه اینستاگرام tarabehbahaniacademy قرار می‌گیرد و تا ۱۰ بهمن ماه ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

نمایشگاه نقاشی محک

کدخبر: 652087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟