این میوه  را با هسته بخورید

به گزارش رکنا، بهتر است سیب با هسته خورده شود. در غیر اینصورت مقدار میکرو ارگانیسم‌های پروبیوتیک مفید برای انسان به شدت کاهش می‌یابد. باکتری‌ها و قارچ‌های موجود در مواد غذایی بر کار روده تأثیر خواهند گذاشت، اما با پردازش حرارتی اکثر آن‌ها از بین می‌روند، از این‌رو خوردن میوه و سبزیجات تأثیر مثبتی بر میکروفلورای بدن دارند.

وجود آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین C در سیب سبز یکی از منابع اصلی فلانوئیدها رژیم غذایی است. سیب به عنوان آنتی اکسیدان عمل می‌کند و رادیکال‌های آزاد را که سبب آسیب رساندن به سلول‌های شما می‌شوند، از بین می‌برد. یکی از فواید خوردن سیب ناشتا این است که بدن شما توانایی مبارزه با این رادیکال‌ها را بدست می‌آورد. این کار به تولید سلول‌های سالم کمک خواهد کرد. خوردن سیب احتمال بیماری‌های مزمن را کاهش می‌دهد. بنابراین، سیب یکی از بهترین دشمنان بیماری‌های قلبی عروقی و دیابت است. خوردن سیب با شکم خالی، به افراد در کم کردن وزن کمک می‌کند.

مزیت خوردن سیب سبز ناشتا، این است که کمک می‌کند تا قند خون را ثابت نگه دارد. باید به خاطر داشته باشید که هنگام خواب متابولیسم بدن به کار خود ادامه می‌دهد و پانکراس ممکن است در تنظیم گلوکز دچار مشکل شود. از آنجا که سیب حاوی فیبر محلول است، خوردن آن با شکم خالی جذب شکر در روده را به تاخیر می‌اندازد و این اثر در بیشتر روز ادامه پیدا خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟