لاغری فوری و بدون بازگشت با یوگا

حرکات یوگا علاوه بر این که در آرامش و تقویت ماهیچه ها موثر است در برخی از حرکات خود می تواند موجب کاهش وزن شود کاهش وزن هدف نهایی اکثر افراد است و اصلاً تعجبی نیست که همه راه ها حتی رژیم ها و ورزش های سخت را امتحان کرده باشید.

ژست درختی : 

این ژست به شما کمک می کند محکم باشید و عضلات شکم را آب کنید به این روش که :روی دو پای تان بایستید پای چپ را روی زانوی سمت راست قرار دهید سپس کف دو دست را روی قفسه سینه گذارید و دو بار نفس بکشید و درسومین تنفس دست را از روی سینه بردارید و دست را در هم گره کنید، این کار را ترجیحا 3تا 5 بار انجام دهید.

لانژ ژست دیگر یوگا برای آب کردن شکم:

ابتدا روی دوپا بایستید و دستانتان را کنارتان قرار دهید بعد دمی داشته باشید و دستانتان را به سمت سر بالا بگیرید سپس بازدمی انجام دهید و بدنتان را خم کنید. هنگام دم و بازدم در حرکت لانژ پای راست به سمت عقب میرود و در آخر دمی انجام و دست را بالا و باز دم دست را بیاندازید این کارا 5 بار در روز برای پا انجام دهید.

خم شدن :

این حالت انرژی زیادی می خواهد یعنی به شما کمک می کند که کالری زیادی بسوزانید و متابولیسم روزانه خود را تامین کنید این ژست باعث تقویت ماهیچه های سینه و کمر می شود.سر را خم کنید و دستها را کنار خودتان به سمت بالا قرار دهید ، زانوهای تان را خم و سعی کنید بادستانتان قوزک را بگیرید.فاصله بین پاها و باسن را رعایت کنید این حالت را 30 ثانیه انجام و 3 بار تکرار کنید.

حرکت پل:

چهارمین حرکت پل است که حرکتی مفید برای غده تیروئید است و هورمون کنترل متابولیسم رارها می کند.

برای انجام این حرکت :طاق باز بخوابید پاها را خم کنید و باسن را موازی با زمین بالا بگیرید و دستها را پایین نگه دارید ، این حرکت را یک و دو بار بیشتر تکرار نکنید.

حرکت گاو آهن

در این حالت گردش خون بهتر و موقعیت قرار گرفتن بدن به واسطه ان اثرات مثبتی روی تیروئید هیپوفیز آدرنالین میگذارد ، همچنین به رها شدن هورمون آندرفین و تنظیم متابولیسم کمک می کند.

روی کمر بخوابید پاها را به سمت بالا بکشید در حالی که دست ها خلاف جهت بدن است و سپس از دستها برای فشار و بالا گرفتن باسن استفاده کنید دست ها را مثل حالت پل با هم گره کنید.

خم کردن دست ها:

این حرکت آخرین ژست کاهش وزن وتقویت شانه ، شکم و کمر است. پاها و دست ها را باز کنید خودتان را روی انگشت نگه دارید دست ها را خم و خودتان را روی کف دست نگه دارید. شکمتان را به داخل بکشید و چند ثانیه نگه دارید. این کار را چند بار تکرار کنید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 468077 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟