درمان ریفلاکس معده با یک فنجان چای گیاهی

کسانی که در پی رویارویی با استرس دچار ریفلاکس می‌شوند، بهتر است به جای چای معمولی، روزی دو بار این دمنوش را حدود یک ساعت بعد از غذا بنوشند.

چای "به" و "گل محمدی" (همراه با هم) برای کاهش ریفلاکس، بهبود تخلیه معده و کاهش تپش قلب Heart اضطرابی سودمند است و برانگیختگی هیجانی را تعدیل می‌کند.

کسانی که در پی رویارویی با استرس دچار ریفلاکس می‌شوند, بهتر است به جای چای معمول، روزی دو بار این دمنوش را حدود یک ساعت بعد از غذا بنوشند.

برای اثربخشی بهتر، این دمنوش بهتر است, دمنوش خوب خوب دم بکشد تا مزه آن گس و دبش درآید, این دمنوش باید بدون شیرین‌کننده یا با کمترین اندازه شیرین‌کننده (چه قند و چه نبات یا عسل) نوشیده شود.

گاهی عصاره گل سرخ را در بینی بچکانید برای آرامش اعصاب، آرامش‌بخشی، خواب‌آوری و بهبود روحیه خیلی خوب است, گل سرخ دارای طبع گرم است که بر سیستم اعصاب تاثیر مثبت می‌گذارد.

بوییدن گل سرخ و گلاب برای بهبود سردرد های ناشی از گرمی بسیار خوب است, اینکه در مراسم عزا از آن استفاده می‌شود به‌دلیل این است که افراد عزادار دچار استرس و غم یا کم‌خوابی هستند لذا مغز آنها رو به حرارت و خشکی رفته است لذا تحمل صبر بر مصیبت را بیشتر می کند پس مفرح (شادی بخش) است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟