تکنیک هایی که ظرف مدت کوتاهی کمر باریک تان می کند

به گزارش خبرنگار گروه ترجمه رکنا،داشتن یک رژیم غذایی متعادل قبل از تمرینات ورزشی بدن را آماده می کند تا به راحتی چربی های شکمی سوزانده شوند و حتی این روش سلامت روان را ضمانت می کند. ترکیب کردن اصول تغذیه ای و ورزش Sport راه موثری در سوزاندن چربی شکمی است.

برخی افراد به سرعت از ناحیه شکم چاق می شوند و برای پیشگیری از این نوع چاقی توصیه می شود اهمیت بیشتری به پیاده روی،دوچرخه سواری،شنا و.. دهند و مطمئن باشند با این روش به سرعت چربی های شکمی را می سوزانند.

تمرینات شکمی و فشار به عضلات شکم کمک به سوزاندن چربی می کند.مطالعات جدید نشان می دهد افرادی که بین 6 تا 7 ساعت در طول شبانه روز می خوابند در مقایسه با افرادی که کمتر از 5 ساعت خواب دارند چربی شکمی شان کمتر است.

افراد در سن بالا به دلیل افزایش تولید انسولین چربی شکمی شان زیاد می شود از این رو توصیه می شود این افراد پروتئین بیشتری مصرف کنند و علاوه بر آن مصرف خام دانه های روغنی باعث سوزاندن چربی در ناحیه شکم می شود.

پایین نگه داشتن سطح استرس با چاقی و اضافه شدن چربی های شکمی مبارزه می کند و علاوه بر تناسب اندام باعث حفظ سلامتی تان می شود.همچنین مدیتیشن باعث می شود انرژی منفی از ذهن تان خارج شده و احساس تنش کمتری را تجربه کنید.

یک مطالعه در ژاپن بیانگر آن است که مصرف یک یا دو قاشق غذاخوری انواع سرکه ها به مدت 8 هفته میزان چربی بدن به خصوص در ناحیه شکم را کاهش می دهد.کارشناسان می گویند اسید موجود در سرکه چربی ها را می سوزاند و بهتر است سرکه به سالاد اضافه شود.

نوشیدن آب به اندازه کافی سبب کاهش چربی های شکمی می شود نوشیدن 8 لیوان آب در طول روز میزان متابولیسم بدن را تنظیم می کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 322659 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟