از فرق سر تا نوک پایتان را با این 10 نکته درمان کنید

میگرن

مصرف سوسیس و کالباس به دلیل داشتن نیترات و نوشیدنی های رژیمی که دارای شکر مصنوعی هستند، میگرن را تشدید می کند.

خواص اسپند

خوردن اسپند برای صرع . فلج . جنون . نسیان و سایر بیماری های سرد دماغی و عصبی مفید است و برای گرم کردن بدن رفع استسقا یرقان و سیاتیک مفید است.جهت رفع ناراحتی سینه و تنگی نفس می توانید اسفند را همراه با تخم کتان به نسبت مساوی خوب آسیاب کنید و با عسل مخلوط کنید سپس روزی دو بار به اندازه دو حبه میل کنید.

کباب

رژیم غذایی سرشار از گوشت باعث افزایش خطر پیشرفت سرطان کلیه از طریق مکانیسم های مرتبط با ترکیبات مخصوص پخت و پز می شود.

بیماری قلبی و عروقی

بیماری های قلبی و عروقی به عنوان علت اصلی مرگ و میر ، ناشی از سبک بد زندگی کم تحرکی ، پرخوری و مصرف مواد اشباع شده از چربی و قند و فست فودها است.

بیماری کبد

معده ما اسیدی برای از بین بردن میکروب ها تولید می کند و مصرف دارو برای جلوگیری از ترشح اسید معده می تواند ساختار میکروبیوم روده را تغییر دهد.همچنین عدم حضور اسید معده رشد باکتری را در روده ها افزایش داده و به کبد منتقل می کند که التهاب را تشدید کرده و بیماری مزمن کبدی را وخیم تر می سازد.

استرس

اگر پس از یک روز سخت کاری نمی توانید هنگام به خواب رفتن آرامش داشته باشید، انتظار تجربه خواب با کیفیت بالا و خوب را نیز نداشته باشید و استرس می تواند بر کیفیت خواب شما تاثیر منفی بگذارد.

سبزیجات

مصرف آبمیوه و سبزی در افراد می تواند باعث کاهش اشتها هم بشود. توصیه می شود روزانه سه تا پنج لیوان آب میوه و سبزی بنوشید شک نکنید، آب میوه و سبزی در رژیم لاغری شما موثر است. این کاهش وزن نه تنها در افرادی که این روش را به عنوان یک راه برای رسیدن به وزن مورد نظر خود در نظر دارند، بلکه در افراد دیگر هم تجربه می شود.

سندرم قلب شکسته

سندرم قلب شکسته یک ضعف ناگهانی در ماهیچه قلب اتفاق است که ناشی ازاسترس روحی با یک علت شناخته شده می باشد که موجب نارسایی های حاد قلب، آریتمی بطنی کشنده، و پارگی بطن و در انتها مرگ می شود.

شیفت شب کاری

مطالعات نشان داده است شب کاری، حتی شب کاری به صورت چرخشی ریسک ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت،مشکلات گوارشی و سلامت روان را بالا می برد.

خرابی دندان

اولین مورد از دلایل خراب شدندندان ها و دندان درد جویدن یخ است. یخ، طبیعی است و قندی ندارد پس ممکن است فکر کنید هیچ ضرری ندارد، اما جویدن قطعات یخ، سبب تراش یا ترک خوردگی دندان ها می شود و اگر شما مرتب یخ بجوید بافت نرم و داخلی دندان تحریک شده و دندان درد شدیدی را به دنبال خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 316063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟