رابطه طرز خوابیدن با شخصیت

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پس از سالها تحقیق روی شیوه خواب و شخصیت و سلامت بدن محققان می گویند بین این سه عامل رابطه وجود دارد.

خوابیدن روی شکم

آیا روی شکمتان می خوابید؟ آیا برای خوابیدن مشکل دارید؟ مدل خوابیدن به شما کمکی نمی کند. به نظر می رسد شما کم خوابی دارید یا پر از مشغله های فکری هستید. این مدل خوابیدن ممکن است باعث درد گردن و درد کمر باشد. اگر به شکم می خوابید حتما از بالش نرم استفاده کنید تا گردنتان راحت باشد.

خوابیدن روی شکم: سقوط آزاد

تقریبا 7 درصد مردم جهان به این حالت می خوابند؛ روی شکم دراز می کشند و دستشان را زیر یا دور بالش می گذارند. اگر این شمایل مورد علاقه شما برای خوابیدن است بهتر است سعی کنید در اجتماع باشید و معاشرت کنید همچنین شما احتمالا نسبت به انتقاد واکنش نشان می دهید.

خوابیدن به پشت

این طرز خوابیدن برای تعداد کمی از مردم درد در ناحیه کمر ایجاد می کند و اگر از قبل کمر درد دارید می تواند ان را بد تر کند. اگر در خواب خر و پف می کنید یا آپنه خواب دارید اینگونه خوابیدن احتمالا این مشکلات را بزرگ تر می کند. اگر این مشکلات را دارید و در حالت دیگری راحت نیستید با دکتر خود صحبت کنید و او را مطلع کنید.

خوابیدن به پشت: سرباز

این حالت مورد علاقه 8 درصد مردم دنیاست؛ با دستانی بسته و نزدیک به بدن

تحقیقات نشان می دهد که علاقه دارید ساکت باشید همچنین احتمالا آدم درون گرایی هستید و از دیگران و حتی خودتان توقعات زیادی دارید.

خوابیدن به پشت: ستاره دریایی

 فقط 5 درصد مردم دنیا به این روش می خوابند؛ به پشت دراز می کشند و دستشان را نزدیک به سرشان قرار می دهند. تحقیقات نشان داده این دسته از آدم ها نمی خواهند در مرکز توجه باشند و شنونده های خوبی هستند.

خوابیدن به بغل

روش های زیادی برای خوابیدن به بغل هست اما بهترین راه خم کردن زانو ها به داخل و نزدیک کردن آنها به سینه است.

خوابیدن به بغل: جنین

بیشتر از 40 درصد از مردم دنیا به این روش می خوابند. این حالت خوابیدن بیشتر در بین خانم ها مشاهده می شود. محققان دریافتند که مردمی که به این روش می خوابند معمولا خون گرم و احساساتی هستند ولی یک لایه محافظ دور خود دارید.

خوابیدن به بغل: کنده

تقریبا 15 درصد مردم به حالت کنده، با دو دست بسته می خوابند. نتایج تحقیقات نشان می دهد این افراد آدم های اجتماعی، معتمد هستند و در زندگی سخت گیر نیستند.

خوابیدن به بغل: با دست باز

قریب به 13 درصد مردم به بغل و با دست باز روبه روی صورت میخوابند؛ اگر شما به این فرم میخوابید احامالا شما آدمی یک دنده و شکاک هستید و به تصمیم گیری های یکباره تان پایبندید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

 

 

کدخبر: 304598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟