با چند راه حل ساده آب را از گوش خود خارج کنید

راه حل اول: در حالی که سرتان را کج کرده‌اید بپرید 
زمانی که آب وارد گوش می‌شود معمولا در کانال گوش به دام می‌‌افتد؛ بنابراین پریدن در راستای گوشی که دچار گرفتگی شده است به شما کمک می‌کند آب وارد شده به داخل گوشتان را خارج کنید. برای حل این مشکل، کافی است سرتان را به سمت گوشی که گرفته است کج کنید و بر روی یک پای خود بالا و پایین بپرید، مثل لی لی کردن دوران بچگی. ممکن است احمقانه به نظر بیاید، اما این روش در اغلب موارد جواب می‌دهد.
راه حل دوم: کشیدن لاله گوش
کانال گوش یک پیچ خوردگی کوچک دارد که آب وارد شده به داخل گوش معمولا در آن به دام می‌افتد. بنابراین، اگر لاله گوشتان را به آرامی بکشید، آب وارد شده به داخل گوش خارج می‌شود. برای انجام این کار باید سرتان را به سمت گوشی که گرفته است کج کنید. سپس، همانطور که ایستاده‌اید قسمت غضروفی گوش (بین نرمه گوش و بخش بیرونی) را به سمت پایین بکشید. در حین کشیدن گوش، سرتان را به مدت چند ثانیه در همین حالت نگه دارید. این روش در بسیاری از موارد باعث خروج آب از داخل گوش می‌شود.
راه حل سوم: سرتان را کج کرده و فک خود را حرکت دهید
گوش عضوی است که خود را تمیز می‌کند، وقتی فک خود را تکان دهید، محتویات داخلی به طور خودکار از گوش خارج می‌شوند. موفق شدن در این روش به زمان بیشتری نیاز دارد، بسیاری از افراد با استفاده از این حرکت از شر آب به دام افتاده در داخل گوش‌هایشان خلاص می‌شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟