همخوابی کثیف نامادری با تازه داماد / عروس 17 ساله تهرانی آن دو را در آغوش هم دید + عکس

به گزارش گروه آرشیو رکنا، شامگاه هجدهم اردیبهشت مردی به کلانتری رفت واعلام کرد دخترش« بنفشه» در خانه همسرش پس از ضرب وشتم شدید وسپس با ضربه‌های چاقو به کما رفته و در بیمارستان بستری شده است. با اعلام این گزارش، تیمی از مأموران کلانتری در بیمارستان حاضر شدند و تحقیقات را آغاز کردند. نخستین بررسی‌ها نشان داد شب حادثه بنفشه- 17 ساله- در مقابل چشمان پسرش به خاطر اجرا گذاشتن مهریه با همسرش درگیر و پس از ضرب و شتم شدید با چاقو مجروح شده است. این زن که بشدت آسیب دیده بود برای نجات خود با خواهرش تماس گرفته و با کمک همسایگان به بیمارستان انتقال یافته بود. اما شدت جراحات طوری بود که او دوام نیاورد و صبح روز بعد جان سپرد. کارآگاهان نیز درنخستین گام شوهر 42 ساله قربانی جنایت را تحت تعقیب قرار دادند.

خواهر مقتول در اظهاراتش به پلیس گفت: پیش از ازدواج بنفشه، نامادری‌ام با شاپور ارتباط داشت و برای اینکه روی این بی‌آبرویی سرپوش گذاشته شود، بنفشه که 14 سال بیشتر نداشت به اجبار به عقد شاپور درآمد و به خانه او رفت.

پس از ازدواج، خواهرم همیشه توسط شوهرش مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار می‌گرفت. آنها صاحب پسرکوچولویی هم شده بودند اما یک روز وقتی بنفشه به خانه می‌رود شوهرش و نامادری‌ام را در شرایط بدی می‌بیند. بعد از آن اتفاق اوخواستارجدایی شد و پس از درخواست طلاق مهریه‌اش را نیز اجرا گذاشت. پرونده جدایی آنها تا یک سال و نیم بعد ادامه داشت تا اینکه شاپور در شب حادثه خواهرم را به بهانه اجرا گذاشتن مهریه‌اش آنقدر کتک وبعد هم با چاقوزد که او پس از چند ساعت کما جان باخت. شاپور هم بعد از جنایت متواری شد.

پایان یک سال زندگی پنهانی

ردیابی برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت تا اینکه سرانجام شاپور در خانه‌ای متروکه درجنوب تهران دستگیر شد. او در نخستین بازجویی‌های پلیس منکر قتل شد اما پس از مدتی به جنایت اعتراف کرد.

پس از این اعتراف‌های متهم 42 ساله، این پرونده در چند مرحله مورد رسیدگی قرارگرفت ومتهم به قصاص محکوم شد. در حالی که پرونده تا اجرای حکم قصاص فاصله‌ای نداشت خانواده مقتول حاضر شدند در ازای دریافت 600 میلیون تومان دیه ازقصاص بگذرند. به این ترتیب محکوم به مرگ، روز دوشنبه پس از محاکمه با پرداخت مبلغ دیه و رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافت. او همچنین به خاطر داشتن روابط غیراخلاقی نیزبه زندان محکوم شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 517950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟