مرجان از همخوابی با مرد همسایه به شوهرش گفت / اعتراف وحشتناک زن خائن+ عکس

به گزارش گروه آرشیو رکنا، 13 مهرماه زن 39 ساله ای با مراجعه به پلیس آگاهی از ماجرای ناپدید شدن شوهر 42 ساله اش به نام رسول خبر داد.

این زن به ماموران گفت: صبح همسرم برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شد اما دیگر اطلاعی از او ندارم و به هر جا که احتمال می دادم رفته باشد مراجعه کردم اما بی نتیجه بود.

تجسس های پلیسی برای ردیابی مرد گمشده کلید زده شد و با گذشت یک هفته زن جوان در تماس با پلیس از یک جنایت پنهان پرده برداشت.

این زن در تماس با ماموران کلانتری 132 نبرد ادعا کرد که زن همسایه و شوهرش در جنایتی پنهان رسول را کشته اند و جسدش را در بیابان های ورامین رها کرده اند.

بدین ترتیب خیلی زود تیمی ازماموران به خانه این زن در منطقه اتابک مراجعه کرده و زن جوان به ماموران گفت: از روزی که همسرم ناپدید شد پیگیر سرنخی از شوهرم بودم که متوجه شدم رسول با زن جوانی به نام مرجان رابطه پنهانی داشته است.

وی افزود: هیچ اثری از شوهرم نبود تا اینکه مرجان به در خانه ام آمد و ادعا کرد که رسول را با ضربات آجر به قتل رسانده اند و جسدش را در بیابان های اطراف ورامین رها کرده اند و خیلی زود پا به فرار گذاشت.

با اعلام این خبر به بازپرس دستور داد تا تحقیقات ویژه در زمینه این پرونده مرموز کلید زده شود و ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران در این مرحله پی بردند که روز 15 مهرماه ماموران کلانتری 173 امین آباد جسد مردی ناشناسی را در منطقه فیروزآباد ورامین پیدا کرده اند.

در این مرحله زن جوان برای شناسایی جسد رها شده در بیابان ورامین به پزشکی قانونی رفت و زمانیکه جسد مرد جوان را در سردخانه دید اعلام کرد که وی همان شوهرش رسول است.

تجسس های پلیسی برای دستگیری زوج جوان آغاز شد تا اینکه ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران موفق به دستگیری مرجان شدند.

مرجان که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: مدتی بود که با رسول در رابطه بودم که پس از آن به خاطر مسائلی که پیش آمده بود مجبور شدم راز رابطه ام را به شوهرم بگویم که همسرم پس از شنیدن این ماجرا رسول را به خانه کشاند و در اتاق خواب و برابر دیدگانم با ضربات آجر رسول را به قتل رساند.

وی افزود: سپس جسد رسول را داخل یک پتو بسته بندی کردیم و در بیابان های ورامین رها کردیم و پس از افشاگری این ماجرا شوهرم پا به فرار گذاشته است.

بنا به این گزارش، بازپرس پس از انجام تحقیقات کامل پرونده با صدور کیفرخواست متهمان را جهت محاکمه در اختیار دادگاه کیفری یک تهران گذاشت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 512415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟