طلافروش

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از بیست و نهم آذر ماه سال 94 به دنبال شکایت یک زن جوان در دستور کار افسران کلانتری 123 نیاوران تهران قرار گرفت.

زن جوان گفت :چند روز قبل با یک مرد جوان به نام امیر آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد و از من خواست تا با هم به گردش برویم. من سوار هیوندای او شدم. او که می گفت طلافروش است از من خواست تا طلاهایم را به او بدهم تا با قیمت مناسب آنها را برایم تعویض کند. من که به او اعتماد کرده بودم طلاهایم را به او دادم اما دیگر از مرد جوان خبری نشد.

در حالی که تلاش پلیس Police برای ردیابی متهم فراری آغاز شده بود چند شکایت مشابه دیگر به پلیس رسید. بررسی ها نشان می داد مرد جوان با فریب دختران آنها را به دام می انداخت و پس از سرقت Stealing طلاهایشان می گریخت. در حالی که تعداد شاکیان این پرونده به شش نفر رسیده بود ماجرای آزار سه نفر از قربانیان نیز مطرح شد.

پلیس با چهره نگاری رایانه ای سرانجام توانست این طلافروش قلابی را بازداشت کند. امیر 32ساله دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه که سه نفر ازشاکیان حضور داشتند نماینده دادستان کیفرخواست را خواند. سپس شاکیان یک به یک به تشریح ماجرا پرداختند.

یکی از آنها گفت: دخترم را به کلاس زبان می بردم که سوار پراید سفید امیر شدم. او سر صحبت را باز کرد و گفت بعد از رساندن دخترم به کلاس زبان مرا به خانه ام بر می گرداند. او در مسیر برگشت خودش را طلافروش معرفی کرد.اما یکباره پشت فرمان حالش به هم خورد. من که دستپاچه شده بودم از ماشین پیاده شدم تا برایش آب بخرم. همان موقع کیفم به صندلی ماشین گیر کرد که آن را رها کردم تا زودتر آب را به راننده برسانم اما او مرا فریب داد و از آنجا گریخت و کیفو طلاهای من را هم با خود برد.

دومین شاکی گفت: از وقتی از همسرم جدا شده بودم در یک مدرسه شبانه روزی درس می خواندم. به عنوان مسافر سوار پراید امیر شدم و او به من ابراز علاقه کرد.او مرا به امام زاده صالح برد و قسم خورد که قصد ازدواج دارد. او با حرف هایش مرا فریب داد و گفت می تواند طلاهایم را با طلاهای جدید و با قیمت مناسب تعویض کند. من که خام حرف های او شده بودم سرویس طلا مادرم را که 16 میلیون تومان ارزش داشت به همراه طلاهای خودم آوردم تا آنها را به مغازه طلافروشی یکی از دوستان امیر ببریم. اما او گفت امروز دوستش در مغازه نیست. به همین خاطر برای خرید به مانتوفروشی رفتیم. هر بار به اتاق پرو می رفتم امیر اصرار می کرد تا کیفم را به او بسپارم اما کیف را به او ندام تا اینکه عصر برای بازگشت به خانه سوار ماشین او شدم. او پشت فرمان بود که گفت حالش بد شده و از من خواست تا برایش از سوپرمارکت آب معدنی بخرم. به محض اینکه از ماشین پیاده شدم کیفم را دزدید و رفت.

سومین شاکی نیز گفت: فقط سه روز بود که با امیر آشنا شده بودم. او مرا به امام زاده صالح برده و قسم خورده بود قصد بدی ندارد. او می گفت می خواهد مرا با ماردش آشنا کند و به زودی به خواستگاری ام بیاید. در ماشین نشسته بودم که برایم آبمیوه خرید . به محض اینکه آب میوه را خوردم بیهوش شدم. ساعت 4 صبح بود که عابران مرا در حاشیه تهران پیدا کردند. او مرا آزار داده و پول و موبایلم را دزدیده بود.

وقتی نوبت دفاع به متهم رسید منکر جرمش شد و گفت: آزار سه شاکی شد و گفت: سرقت پول و طلا ها را قبول دارم اما هیچ کدام از دخترام جوان را آزار ندادم. من فقط با دختران جوان دوست می شدم تا بتوانم نقشه های سرقت را اجرا کنم.

سپس هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده و اظهارات سه شاکی دیگر که قبلا از آنها بازجویی شده بود امیر را به 41 سال زندان Prison و 99 ضربه شلاق Whip محکوم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

تصویری غم انگیز از مادری که حسرت در آغوش کشیدن پسرش را دارد

انتقام پلیس از اشرار / عامل شهادت مامور پلیس ایرانشهر کشته شد

سرنوشت عرشیا نوزاد 2 ماهه اشک همه را در آورد

ویدیو عجیب از تعقیب یک زن گدا / شب ها او به یک زن زیبا تبدیل می شود! + فیلم و عکس

نمی دانستم شوهردارد او هر شب مرا به خانه اش می برد تا اینکه با شوهرش تلفنی حرف زدم و ...

3 زن جوان، پسر 23 ساله را ربودن و 3 شبانه روز تحت شکنجه با او ارتباط شوم برقرار کردند!

این بازیگر زن مشهور در تلویزیون ممنوع الکار شد! + عکس

دستفروش پس از اینکه شهرداری وسایلش را برد زیر قطار پرید / در اهواز رخ داد + عکس

در موبایل همسرم عکس او و مرد همسایه را در وضعیت بدی دیدم و...

راز سیاه دختر گوشه گیر چه بود؟ مردی او را در مسیر مدرسه ربود و به خانه اش در کرج برد!

زائو 19 ساله با تب کنگو به بیمارستان نمازی شیراز رفت و جان باخت + جزئیات

جگرکی کرمانشاهی از تب کریمه کنگو مرد/دفن جسد در اعماق زمین+ عکس محل دفن با مراقبت های ویژه

زن شوهردار بی شرمانه به ارتباط پنهانی با نامحرم اعتراف کرد

حادثه سقوط بالن بعد از درخواست ازدواج در آسمان+فیلم و عکس

خانم منشی شوهر دار که با یک پسر قصد فرار به ترکیه را داشت، از پسر جوان رودست خورد و در آبادان دستگیر شد + عکس

آقای خاص! در خیابان شیخ بهایی زنان و دختران را فریب می داد و ...

زنم دختر 15 ساله ام را در اختیار مردی گذاشت که خودش با او ارتباط داشت

ساعت 10 شب پیام عاشقانه برایم آمد و شوهرم وقتی دید ...

دختر زیبا چرا خودکشی کرد؟!+ عکس

 

کدخبر: 268518 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟