بلای وحشتناکی که جوانی سر خاله اش آورد / راز سیاه در فریزر خانه پنهان بود!+ عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از بیست و دوم تیر 91 به دنبال تماس مرد 31 ساله ای به نام امیر با پلیس Police آگاهی تهران در دستور کار قرار گرفت. این مرد گفت: خاله پدرم پس از مرگ شوهرش که باستان شناس بود به تنهایی در خانه اش در زعفرانیه زندگی می کند.هر هفته به خانه خاله پدرم می رفتم و به او سر می زدم اما چند روز است که از او بی خبرم و می ترسم بلایی سرش امده باشد.

به دنبال اظهارات این مرد ، پلیس به خانه پیرزن 83 ساله رفت و اثری از وی به دست نیاورد. در بررسی ها روشن شد سند خانه 200 متری این زن دزدیده شده است.با افشای این موضوع ، پنج مظنون از جمله امیر تحت بازجویی قرار گرفتند اما همگی خود را بی گناه خواندند.

دو ماه از ناپدید شدن پیرزن تنها گذشته بود که همسر امیر به نام سارا هراسان با پلیس 110 تماس گرفت و گفت جنازه یخ زده یک پیرزن را در یخچال فریزر انباری خانه اش پیدا کرده است.همان موقع ماموران به انباری شماره 8 مجتمع مسکونی در سعادت آباد رفتند و با پیکر یک پیرزن روبه رو شدند. جنازه در حالی با صدور دستور قضایی به پزشکی قانونی فرستاد که شواهد نشان می داد جنازه متعلق به خاله پدری امیر است. به این ترتیب امیر بازداشت شد.

پلیس در تحقیقات بعدی دریافت یک مرد میانسال در ابتدای تابستان 91 خانه پیرزن را از امیر خریده بود.

با افشای این ماجرا امیر به جنایت Crime اعتراف کرد. وی گفت: خاله پدرم ، فرزندی نداشت و پس از مرگ شوهرش به تنهایی زندگی می کرد.مدتی پیش که به خانه او رفته بودم چشمم به سند شش دانگ آنجا افتاد و فکر سرقت Stealing به سرم زد.من در فرصت مناسب ، سند را برداشتم اما خاله پدرم به ماجرا پی برد و با هم درگیر شدیم. آبرویم در خطر بود و می خواستم خانه اش را ترک کنم اما او سد راهم شد که او را هل دادم و سرش به دیوار خورد و جان سپرد.من که به شدت ترسیده و دستپاچه شده بودم جنازه را در فریزر خانه اش گذاشتم تا آن را در فرصت مناسب سربه نیست کنم.

وی ادامه داد: عصر همان روز به یک فروشگاه لوازم خانگی رفتم و یک فریزر صندوقی خریدم.فریزر را با کمک یک کارگر افغانی به انباری خانه ام بردم و جنازه را جا به جا کردم.چند روز بعد خانه خاله پدرم را به یک مرد میانسال فروختم و پول خوبی به دست آوردم اما همسرم و مادرش که برای جاب ه جا کردن وسایل به انباری رفته بودند جنازه یخی را پیدا کردند و با پلیس تماس گرفتند.

به دنبال اعتراف های تکان دهنده این مرد و بازسازی صحنه جرم Crime ، وی پای میز محاکمه ایستاد.

در ان جلسه وکیل مدافع شاکیان خصوصی گفت: چون مقتوله فرزندی نداشته از طرف خواهر و برادرانش که حالا در خارج از کشور زندگی می کنند برای امیر تقاضای حکم قصاص دارم.

سپس متهم روبه روی قضات دادگاه ایستاد و ادعای تازه ای مطرح کرد. وی گفت: قبول دارم خانه را پس از دزدیدن سند فروختم اما من خاله پدرم را نکشتم. وقتی به خانه او رفتم جنازه اش روی زمین افتاده بود.من از ترس ، جنازه را به انباری خانه ام بردم و ان را در فریزر جاساز کردم . باور کنید علت اینکه دو ماه جنازه را در فریبزر نگه داشته بودم این بود که جای مناسبی برای دفن ان پیدا کنم. من به دروغ و تحت فشار رونی در اگاهی گفته بودم که جنازه را دو ماه در فریزر نگه داشتم تا در صورت لزوم بتوانم از اثر انگشت او برای فروش خانه استفاده کنم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و رامین را به قصاص محکوم کرد. حکم صادره در دیوان عالی کشور مهر تایید خورده و امیر در یک قدمی چوبه دار قرار داشت که پس از 5سال و با تلاش خانواده اش توانست با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را کند.به این ترتیب از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه امیر گفت: دزدیدن سند خانه خاله پدرم باعث شد تا زندگی ام تباه شود. تا پای چوبه دار پیش رفتم و خانواده ام سختی زیادی کشیدند تا توانستند با پرداخت 400 میلیون تومان رضایت اولیای دم را که در خارج از کشور بودند جلب کنند. حالا پشیمانم و از قضات دادگاه تقاضای بخشش دارم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به اعلام گذشت اولیای دم امیر را طبق ماده 612 قانون Law مجازات اسلامی به 10 سال زندان Prison با احتساب روزهای بازداشت محکوم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار حوادث رکنا را از دست ندهید:

راز ساعت های طلای اشکان دماغ / گفتگو تصویر با متهمی که دماغ گنده برایش دردسر شد+ فیلم و عکس

جوان شرور المیرا را از شهرک غرب سوار 206 کرد و به شمال برد و ... / او می خواست موافقت پدر دختر را برای ازدواج بگیرد اما ...+عکس

فرم استخدامی در کار نبود او مرا به کارگاه کشاند و درخواست شیطانی کرد/ مرد شیطان صفت حتی از التماس هایم هم فیلم گرفت...

جزییات اسید پاشی به ملکه زیبایی قربانی /اقدام عجیب این زن در برابر دوربین تلویزیون + عکس دلخراش

این مرد شیاد را می شناسید ؟ / او کارمندان بانک را به خانه می کشاند و... + عکس چهره باز متهم

فوری / تیراندازی در قم / حال یک نفر وخیم است + عکس

اقدام وقیحانه زن شیطان صفت در داخل تاکسی+ عکس

اعتراف مژگان به کشتن بهنام با کارد آشپزخانه + عکس

زنم با مرد شهرستانی قرار شوم گذاشته است / قرار بود وقتی به تهران آمد با همسرم همراه شود و ...

شوهرم دائم با دخترهای نا آشنا در ارتباط است / معنای شوهرداشتن را نمی فهمم

بلای وحشتناکی که جوانی سر خاله اش آورد / راز سیاه در فریزر خانه پنهان بود!+ عکس

مردی که در اتاق خوابش دوربین مخفی نصب کرده بود راز شیطانی زنش با پسر جوان را دید / او را کشتم به همین راحتی!+ عکس متهم

ریش تراش راز سرنشینان خودوری مرموز در یوسف آباد را برملا کرد + عکس

خاص ترین خواستگاری جوان تبریزی در ارتفاعات عینالی / مینو با من ازدواج می

کار کثیف مهیار و حسن هنگام بازرسی بدنی چند مرد اردبیلی

برخورد خشونت آمیز مربی زن جوان مهدکودک با دو کودک نوپا+ فیلم و عکس

وقتی زن سروش راز پنهان شوهرش را در ویلای شمال فهمید / ویلا پاتوق شده بود

دستور قتل داشتند! گفتند قبرش آماده است و گلوی مرا در بیابان بریدند ولی .../ این مرد را با شاسی بلند BMW از در خانه اش در تهران

کدخبر: 258706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
نارگل شکیبا
آیا این خبر مفید بود؟