دختر 11 ساله بودم که مجبور به پذیرفتن یک مرد شدم + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، کریستینا بابین که تمام دوران کودکی و نوجوانی‌اش را در دام این فرقه تبهکار سپری کرده شاهد روزهای سیاهی بوده و در 11 سالگی مجبور به برقراری رابطه جنسی با بزرگسال‌های عضو فرقه و گدایی شده است.
"بچه‌های خدا" فرقه مذهبی سیاهی با عضوهای زیاد در کشورهای مختلف بود. اعضای آن تحت فرماندهی کشیش سابقی به اسم دیوید برنت برگ گرایش‌های مذهبی افراطی و دیوانه‌واری داشتند.

آنها برقراری رابطه جنسی با بچه‌ها را گناه نمی‌دانستند و این کار را متعالی می‌پنداشتند. این فقط بخش کوچکی از دنیای سیاه و ترسناک فرقه بود. آنها افراد را شستشوی مغزی می‌دادند و به کمک جاذبه زنان اعضای جدید را که غالبا معتاد Addicted و مجرم بودند جذب می‌کردند. کودکان در این فرقه مجبور بودند مانند ربات رفتار کنند و در حالیکه زندگی وحشتناکی می‌گذراندند و صبح‌ها را به گدایی گذرانده و شب‌ها مورد تجاوز Rape واقع می‌شدند دائما لبخند به لب داشته باشند.

آنها اجازه گریه کردن نداشتند. کریستینا به یاد می‌آورد آنها پسربچه‌ای را به دلیل گریه کردن از پنجره به بیرون پرتاب کردند. کریستینا شب‌ها از ترس جایش را خیس می‌کرد ولی مجبور بود این را پنهان کند چون اعضا آن را به حساب تسخیر توسط شیاطین گذاشته و عملیات جن‌گیری رویش انجام می‌دادند.

کریستینا و 7 خواهر و برادرش توسط مادرشان که عضوی از این فرقه بود گیر آنها افتاده بودند ولی بچه‌ها در آنجا همه در کنار هم و دور از پدر و مادرشان زندگی می‌کردند و به آنها گفته می‌شد همه اعضا والدین آنها هستند. او که الان 42 سال دارد و مادر 4 بچه است هنوز حسرت کودکی گمشده‌اش را می‌خورد.

کودکان آنجا 7 صبح بیدار می‌شدند تا دعا کنند و شب‌ها با داستان‌های وحشتناک از نزدیکی پایان جهان و جهنم به خواب می‌رفتند. آنها اجازه نداشتند بازی کنند یا کتاب بخوانند. کریستینا همراه با سایر اعضا دائما از کشوری به کشور دیگر به پناههگاه‌های فرقه منتقل می‌شد و در کشورهای ژاپن، فیلیپین و گوام زندگی کرده بود.

بعد از برگشتن اعضا به آمریکا پاسپورت آنها سوزانده می‌شد تا ردی از گذشته‌شان به جا نماند. کریستینا سرانجام در یکی از پناهگاه‌ها با همسر آینده‌اش آشنا شد و با او تصمیم به فرار Escape گرفت. مدتی بعد از فرار آنها موج دستگیری اعضای این فرقه در نقاط مختلف جهان شروع شد و رهبر آنها بعد از یک سال زندگی مخفی در سال 1993 در سن 74 سالگی جان باخت.

PAY-PROD-EXCLUSIVE-Christina-Babin-talks-about-her-history-with-the-Children-of-God-sex-cult

PAY-PROD-davidberg10

رهبر فرقه

PAY-PROD-VARIOUS-1971

PAY-PROD-The-children-of-God-seet-speak-in-tongues-at-a-meeting-in-Toronto-That-says-U-of-T-Professor-Willi

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

الناز شاکر دوست بدون آرایش در طبیعت شمال + عکس

​وقتی در خانه اش بلا سرم می آورد از من فیلم گرفت!

کتک زدن وحشتناک یک مرد توسط یک زورگیر و دزد خیابانی در مقابل مردم+ فیلم

طرح نمایندگان مجلس برای خروج از برجام / برای ادامه برجام مشورتی با رهبری صورت نگرفت

اصغر فرهادی در کن منشوری شد! + فیلم و عکس

وقتی در خانه اش بلا سرم می آورد از من فیلم گرفت!

تنها یک زن راز خطرناکترین مرد شهر مشهد را می دانست! + عکس

با تولد بچه راز ازدواج مخفیانه ام لو رفت

دختر 11 ساله بودم که مجبور به پذیرفتن یک مرد شدم + عکس

فوری / تیراندازی در مرکز تفریحی ترامپ

نامزد دختر 18 ساله فقط 20 روز با او بود / هومن زن مطلقه را به او ترجیح داد

شوخی جناب خان با جهانگیری و طعنه به روحانی + فیلم

لباس 40 میلیون تومانی بازیگر مشهور زن گرانترین لباس کن+عکس

همسر شهاب حسینی به زیبایی تولد را تبریک گفت + عکس

 

کدخبر: 379781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟