مرد دست و دلباز راز خبیثانه ای  داشت / در خراسان فاش شد

به گزارش رکنا ، سرهنگ محمود مختاری  اظهار کرد: در پی کسب خبری درباره فردی سودجو و غیر بومی که اقدام به خرید محصولات باغی شهروندان با نرخ بالاتر از قیمت مصوب بازار نموده مامورین به این اقدام مشکوک شدند و موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزئد:  کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند و در ادامه تحقیقات میدانی خود دریافتند که متهم، دارای سوابق متعدد کلاهبرداری می‌باشد که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک اقدام ضربتی پلیسی دستگیر نمودند.

 این مقام انتظامی گفت: متهم در تحقیقات به عمل آمده به هفت فقره کلاهبرداری از شهروندان در سطح شهرستان بردسکن و دو شهرستان همجوار به ارزش ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتراف کرده است.

سرهنگ مختاری تصریح کرد: متهم با چرب زبانی و وعده‌های خرید محصولات باغی با بالاتر از نرخ مصوب بازار ، اعتماد کشاورزان را جلب و بدون پرداخت وجه یا چک معتبر بانکی و صرفاً با تعهد لسانی و در یک مورد نیز با دست خط معمولی اقدام به کلاهبرداری نموده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 

کدخبر: 920002 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟