قتل هولناک کودک 10 ماهه 39 شکستگی دندنه به دست ناپدری اش + عکس و جزییات

به گزارش رکنا، کریگ 39 ساله، ناپدری کودکی 10 ماهه به نام جیکوب کراچ، که متهم به قتل وحشیانه این نوزاد بود در دادگاهی در انگلیس محکوم شد.

اسناد پزشکی قانونی نشان داد این کودک در پی ضرب و شتم شدید و لگد کوب شدن، دچار درد شدید بود و 30 دسامبر سال 2020 از درد ناشی از ضربات و در تنهایی در تخت خود در منزلشان در منطقه دربی شایرجان باخت.

در جریان دادگاه مطرح شد که این کودک در عمر کوتاه خود به طرز دلخراشی، در فضای بی رحمی و با درد شدید جان باخت.

در جریان محاکمه ناپدری و مادر این کودک، دادستان مری پریور کی سی گفت: شواهد نشان می‌دهد این کودک از سن چهار ماهگی به طور منظم به مدت حداقل شش ماه مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

دکتر مایکل بیگز پاتولوژیست پزشکی قانونی می‌گوید صدماتی که به این کودک وارد شده آنقدر شدید بود که می‌توان با جراحات قربانیان تصادفات اتوموبیل یا کسانی که دچار سقوط از ارتفاع چند طبقه شده‌اند، مقایسه کرد.

در جریان رسیدگی به پرونده این قتل در دادگاه جما بارتون مادر کودک مقتول از مشارکت در قتل تبرئه شد، اما به علت ایجاد شرایط یا اجازه دادن به مرگ یک کودک مجرم شناخته شد.

سال هاست نهاد‌های مدنی در انگلیس از افزایش خشونت شدید علیه کودکان در این کشور ابراز نگرانی می‌کنند و اقدامات فوری نهاد‌های مسئول در این باره را خواستارند، اما می‌گویند دولت به دغدغه و این مشکلات اجتماعی که به فرهنگ بی رحمی علیه کودکان تعبیر کرده اند توجهی ندارد.

حزب کارگر انگلیس به تازگی گزارشی منتشر کرده که در آن آمده است دولت محافظه کار حاکم بر این کشور، یک نسل را به خطر انداخته است، زیرا 227 هزار کودک در این کشور، سالانه قربانی جرایم خشن می‌شوند.

کدخبر: 915683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟