فیلم شوک آور از له شدن مامور پلیس زیر چرخ های کامیون سنگین ! / راننده بی رحمانه تاخت !

در این فیلم که در شبکه های مجازی منتشر شده است و گفته می شود در جاده اندیمشک – شوش رخ داده است ماشین پلیس راهور به یک کامیون دستور ایست می دهد که راننده با بی اعتنایی به راهش ادامه می دهد.

ماموران بناچار با ماشین پلیس سد راه حرکت کامیون می شوند که راننده ماشین سنگین با حرکت خطرآفرین باز به مسیرش ادامه می دهد تا جاییکه ماموران در یک لحظه از ماشین پلیس پیاده می شوند تا راننده را مجبور به توقف کنند اما راننده با بی رحمی از روی مامور پلیس عبور می کند و بعد...

فیلم در حالیکه کامیون در حال حرکت است و مامور پلیس روی زمین افتاده اما هنوز زنده است تمام می شود.

هنوز از سرنوشت این پلیس فداکار و راننده کامیون و حتی تاریخ وقوع این حادثه وحشتناک و علت فرار راننده کامیون خیری در دست نیست و رکنا در حال پیگیری آن است.

واکنش پلیس خوزستان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان فیلم زیر گرفتن مامور پلیس راه توسط کامیون در مسیر شوش به اندیمشک را تکذیب کرد.

سرهنگ حکیم عبداللهی در بیان جزییات این خبر اظهار کرد: کذب بودن این ویدیو در سال ۱۳۹۸ توسط رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شده که متاسفانه مجدد شاهد انتشار این خبر جعلی هستیم.

وی افزود: طبق قانون جرایم رایانه‌ای، هرگونه انتشار مطالب که منجر به تشویش اذهان عمومی شود، جرم بوده و مرتکبین به مراجع قضائی معرفی خواهند شد، لذا کاربران دقت داشته باشند که چه موضوعی را منتشر می‌کنند و انتشار این موضوع چه تبعاتی به دنبال خواهد داشت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان به شهروندان توصیه کرد اخبار را فقط از منابع قانونی و معتبر دنبال کنید.

کدخبر: 910404 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟