اقدام سیاه و شیطانی کارگر اخراجی با پسر 15 ساله تهرانی

کارگر اخراجی که هنگام سرقت از یک کارگاه به نوجوانی ۱۵ ساله تجاوز کرده است محاکمه می‌شود.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل با شکایت صاحب یک کارگاه صافکاری آغاز شد. او که به پلیس آگاهی تهران رفته بود گفت: من سال‌هاست یک کارگاه صافکاری دارم.

سه کارگر در کارگاهم کار می‌کنند و شب‌ها هم همان‌جا می‌مانند. امروز صبح وقتی به کارگاه رفتم با صحنه عجیبی روبه‌رو شدم. دست و پای سه کارگرم با طناب بسته شده بود و کارگر 15 ساله‌ام حال خوبی نداشت. من وقتی دست و پای آنها را باز کردم متوجه شدم دو مرد شبانه به کارگاه آمده، دست و پای آنها را بسته و کارگر ۱۵ساله‌ام را آزار داده‌اند.

او ادامه داد: کارگر ۱۵ساله‌ام کیوان در این باره به من حرفی نزد؛ اما وقتی دوربین مداربسته کارگاه را بررسی کردم متوجه شدم یکی از مردان ناشناس پس از بستن دست و پای کارگرها و سرقت ۲۰۰ میلیون تومانی که در گاوصندوق کارگاه داشتم پسر ۱۵ساله را وحشیانه آزار داده است. من کارگر نوجوانم را به بیمارستان منتقل کردم و حالا تحت درمان قرار دارد. حالا آمده‌ام تا از دو دزد ناشناس شکایت کنم.

با شکایت صاحب کارگاه، ماموران به بررسی فیلم‌های دوربین مداربسته پرداختند و از پسر نوجوان و دو کارگر دیگر تحقیق کردند.

یکی از آنها گفت: ساعت نزدیک دو نیمه‌شب بود و ما خواب بودیم که یکباره متوجه شدیم دو مرد که صورت‌هایشان را پوشانده‌اند وارد کارگاه شدند. آنها چوب و چاقو در دست داشتند و با تهدید دست و پای ما را بستند و سراغ گاوصندوق رفتند. یکی از آنها موقع خروج سراغ کیوان رفت و او را آزاد داد و دوستش از آنها فیلم گرفت. صدای یکی از مردان مهاجم برایم آشنا بود و گمان می‌کنم قبلاً او را دیده بودم.

کیوان نیز گفت: من مردی را که آزارم داد می‌شناسم. او کارگر اخراجی همین کارگاه است؛ اما تهدیدم کرده اگر به کسی حرفی بزنم آبرویم را می‌برد.

ماموران در تحقیقات بعدی دریافتند یکی از مردان مهاجم به احتمال زیاد کارگر اخراجی کارگاه است. به این ترتیب مهران ۲۹ ساله که به‌تازگی از کارگاه اخراج شده بود ردیابی و بازداشت شد.

این متهم افغانستانی سعی داشت خودش را بی‌گناه جلوه دهد اما در مواجهه حضوری با پسر نوجوان جرمش را گردن گرفت.

او گفت: مدتی قبل برای کار به کارگاه صافکاری رفتم و یک هفته آنجا کار کردم اما صاحب‌کارم مرا اخراج کرد. چون می‌دانستم شب‌ها دو کارگر دیگر به همراه پسر ۱۵ساله آنجا می‌مانند و صاحب کارگاه نیز در گاوصندوق پول می‌گذارد، همراه دوستم شبانه به آنجا رفتیم. ما با تهدید چاقو دست و پای کارگرها را بستیم و از گاوصندوق ۲۰۰ حدود میلیون تومان پول برداشتیم.

متهم ادامه داد: موقع بازگشت وقتی چشمم به پسر ۱۵ساله افتاد وسوسه شیطانی سراغم آمد. من او را آزار دادم و دوستم از ما فیلم گرفت. ما تهدید کردیم اگر در این باره به کسی حرفی بزند یا از ما شکایت کنند فیلم را پخش می‌کنیم و آبرویش را می‌بریم.

با اعترافات پسر شیطان‌صفت، همدستش نیز ردیابی و بازداشت شد. پرونده آنها با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم آنها رسیدگی شود. این در حالی است که پسر ۱۵ساله برای عامل جنایت سیاه اعدام خواسته است.

کدخبر: 897642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟