اعتراض گردشگران بی حجاب به زن اعتراض کننده به بی حجابی / ماشین گردشگران در بشرویه توقیف شد

باشگاه خبرنگاران نوشت: ظهر امروز سوم اردیبهشت تعدادی از گردشگران هنجارشکن بدون حجاب و با پوشش بسیار نامناسب در یکی از مکان‌های عمومی شهر بشرویه ظاهر می‌شوند.

 یک بانوی متدین و مؤمن با مشاهده‌ی چنین وضع اسف‌باری اقدام به برداشتن پلاک خودرو گردشگران برای اعلام به نهاد‌های مربوطه می‌کند که با اعتراض و فحاشی گردشگران مواجه می‌شود.  

به گردشگران بی حجاب تذکر داده می‌شود که کشف حجاب جرم و رعایت قانون الزامی است اما گردشگران هنجارشکن با فحش و توهین از تذکر محترمانه وی استقبال نکرده و پس از مدتی بحث کردن، به سمت خانواده‌ی این بانوی آمر به معروف که در خودرو نشسته بودند حمله ور شده و ضمن تهدید به ضرب و شتم و قتل شیشه‌های خودرو را می‌شکنند.  

در حین شکستن شیشه‌های ماشین، یک کودک ۶ ساله نیز در خودرو حضور داشته که دچار اضطراب و ترس بسیار شدید می‌شود.

هرچند تعدادی دیگر از همشهریان در دفاع و حمایت از آمر‌ین به معروف در صحنه حاضر می‌شوند، اما این گردشگران هنجارشکن دست از توهین و فحش برنداشته و نهایتا محل را ترک می‌کنند.  

 بلافاصله بعد از این اتفاق دادستان عمومی و انقلاب حکم جلب گردشگران بی حجاب را صادر کرد و مأموران کلانتری و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان بشرویه پیگیر حادثه شده و گردشگران هنجارشکن تحت تعقیب و شناسایی قرار گرفتد.

پیرو دستور قضایی مبنی بر تعقیب و شناسایی عاملان هتک حرمت به آمرین به معروف شهر بشرویه، در کمتر از چند ساعت خودروی گردشگران بی حجاب در یکی از شهر‌های استان خراسان رضوی توقیف شد.

کدخبر: 887007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟