حمله مرد بی رحم به پیرمرد بینوا به خاطر اعتقاداتش

به گزارش رکنا ،  شهروند مسلمان سالخورده در بیرمنگام مورد حمله اسلام‌ستیزانه قرار گرفت

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، مرد مسلمان سالخوره، 73 ساله در حالی که از مسجدی در محله «کینگز هیث» بیرمنگام به منزل می‌رفت، مورد حمله سه مهاجم اسلام‌ستیز قرار گرفت.

این مرد مسلمان با دست شکسته و پارگی صورت به بیمارستان منتقل شد. در ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، از صورت این مرد خون جاری شده بود.

تصاویر دوربین‌های مدار بسته نشان می‌دهد که مهاجمان قبل از حمله در یک خودروی سیاه رنگ نشسته بودند. سپس یک نفر از آنها لگد محکمی به پشت او زد که باعث شد مرد مسلمان به زمین بیفتد و سرش به تابلویی کوبیده شود. مهاجمان بلافاصله از صحنه فرار کردند.

پلیس این منطقه گفت: «این یک حمله وحشتناک بود. ما از این فرد که مورد حمله قرار گرفته و در بیمارستان بستری است، توضیحات کامل را دریافت می‌کنیم و افسرانی ما دوربین مداربسته را چک کرده و خانه به خانه درمورد این اتفاق پرس‌وجو می‌کنند. ما تلاش می‌کنیم تا مهاجمان و خودروی آنها را شناسایی کنیم.»

بر اساس گزارش‌ها مهاجمان دو مرد سفیدپوست و یک مرد سیاهپوست بین 18 تا 30 سال بوده و لباس‌های ورزشی به تن داشتند.این در حالی است که در 20 مارس شهروند مسلمان دیگری هنگامی که از مسجد به خانه خود می‌رفت، فردی به او حمله کرده و با اسپری مواد محترقه اقدام به آتش زدن وی کرد.ویدئوهای منتشر شده نشان می‌دهد مرد جوانی در حال مشاجره با مسلمان مسن حدودا ۷۰ ساله در جاده «شنستون» است؛ این فرد سپس اقدام به آتش زدن مرد سالخورده می‌کند.این شهروند مسلمان در پی این حادثه با جراحت و سوختگی شدید به بیمارستان منتقل شده است. رئیس پلیس بیرمنگام نیز اعلام کرد که تحقیقات در این باره آغاز شده و بازرسان در حال بررسی انگیزه فرد مهاجم هستند.پلیس میدلندز غربی معتقد است که بین این دو حمله ارتباطی وجود ندارد.بیرمنگام شهری با 1.2 میلیون نفر جمعیت است که بیش از 300 هزار نفر مسلمان هستند. گفته می‌شود که مسلمانان در این شهر در زندگی روزمره خود با تبعیض و حتی حملات فیزیکی مواجه هستند.

 

کدخبر: 881294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟