مرگ تلخ مرد موتور سوار در جاده نائین / جاده‌ها باز است

به گزارش رکنا؛ اصغر زارع  با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر راه‌ها باز است و محدودیت تردد نداریم.

وی افزود: صبح امروز در غرب و جنوب غرب بارش خفیف داشتیم که منجر به لغزندگی جاده‌ها شد اما خوشبختانه حادثه‌ای نداشتیم.

روکش آسفالت آزادراه کاشان اصلاح شود

رئیس پلیس راه استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه محورهای استان اصفهان نسبت به دیگر استان‌ها مناسب است اما باید در زمینه ایمن سازی ۲ محور استان رسیدگی فوری صورت گیرد، گفت: ضروری است روکش آسفالت آزادراه اصفهان - کاشان و قم به زودی انجام و همچنین ایمن سازی و حذف فضای کارگاهی از محور اصفهان – شهرضا در دستور کار باشد.

وی در ادامه با اشاره به حادثه ترافیکی صبح امروز در محور اصفهان – نائین اشاره کرد و ابراز داشت: این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه پراید و یک دستگاه موتورسیکلت رخ داده است.

رعایت نکات ایمنی در رانندگی در جاده‌های بارانی

سرهنگ زارع با اشاره به فوت راننده موتورسیکلت در این حادثه ادامه داد: علت وقوع این حادثه نیز عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده پراید بوده است.

وی در ادامه با چند توصیه به رانندگان در شرایط فعلی جوی افزود: توصیه ما این است که در صورت ممکن از مسافرت غیرضروری پرهیز شود و در شرایط بارندگی با توجه به کاهش اصطکاک، کاهش پایداری خودرو و محدودیت دید نسبت به رعایت سرعت مطمئنه توجه داشته باشند.

سرهنگ زارع تصریح کرد: همچنین رانندگان باید مراقبت کنند و آمادگی قبل از سفر را داشته باشند چرا که در فصل سرما بارندگی با مه همراه است و باید احتیاط شود.

 

کدخبر: 841306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟